וואו! WOW!

אחרי שהכל הגיע לה עד מעל לראש, לרחלי רקלס יש תגלית מעניינת שתעשה לכן אימהות יקרות וואו! גדול (אבות, גם לכם). ויש גם תודה ומחמאה מקסימה.

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

אני לא מאמינה שמצאתי קריקטורה מושלמת של עצמי!

 

 

טוב, זו לא בדיוק אני. כי בנוסף לכל הידיים, אני צריכה עוד כדי להחזיק משקל, ובמקום תינוק קטן וחמוד אחד על הברכיים, יושבים חמישה ילדים שמטפסים עלי ורבים כל הזמן. אבל חוץ מזה, התמונה הזו די מתאימה לי. אני אפילו עם כתר על ראשי כל היום כולו, באמת! ואני גם באמת כזאת רזה. כמעט.

 

אבל כשאני מתעצבנת? תיזהרו, כי זה נראה ככה:

 

 

בתקופה האחרונה, בעיקר בזו שלפני פסח, עשיתי הרבה תרגילי נשימות אש כאלה. זו טכניקה מאוד מעניינת, אם שאלתם. ולדעתי, בושה גדולה ונו –נו אחד גדול מאוד שהתרגילים האלה לא נכללים באימוני כושר ונשימה שמוצעים לנו מבוקר עד ערב.

 

היום אני מרגישה בדיוק כמו הדרקון הזה.

 

אבל לא רק, גם בימים שלפני פסח זה ממש הגיע לי עד כאן, ממש הרגשתי שנמאס לי מהניקיונות, מהבישולים, מהקניות, מלהפוך את המטבח שלי על פיו, לסדר, לכבס… פספסתי משהו?

 

אומנם לילדים היה רק יום חופש אחד (לא כמו כולם שבוע לפני השבוע של החג), במסגרות הלימוד אצלנו התחשבו בהורים וארגנו מעין קייטנת חופשת טרום פסח. אז ביום הזה, שהיה גם חם ולא השאיר לי הרבה ברירות חוץ מלברוח אבל ויתרתי, מילאנו מים בבריכה במרפסת הגדולה, וזה אומר תוספת כביסה שגם ככה עלתה על גדותיה. מאוד.

 

ואז, אחד הילדים חטף התקף זעם וסירב להסתפר לפני שיתחילו ימי ספירת העומר. למה? בגלל שהוא לא היה ראשון. ואז קרו עוד כמה דברים מעצבנים.

 

מאמרים נוספים בנושא:

פירות האמונה

פרחים יקרים

חתיכות של סבון

הצלחתי לא לקלקל

ככה אהבה אותנו אמא

אהבה של אמא

אוהבים אותך ילד

לך בתי, מאבא

תפילה של אמא

אני רק השליחה

המאמן האישי שלו

לבנות עם אהבה

יש מקום רק לאהבה

 

אבל איך אמרו החכמים שבעדה? ברוך השם, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

 

בשבוע שלאחר מכן, חווינו את החופש שלנו מהשעבוד. לא יכולתי לחכות. אני מאוד אוהבת את ארבעת הכוסות היין שמלוות אותנו לאורך כל ההגדה, להרגיש איך הראש מסתובב וכל הבית איתו ביחד ואז ללכת למטבח ולשטוף את הכלים ולהשכיב את הילדים לישון אחרי יום של עבדות.

 

השבועות האחרונים, ובעצם כל החיים וכל הזמן בכלל, אנחנו הנשים חווינו את העבדות הזו במלוא מובן המילה. לכן, לכל הנשים והאימהות הנפלאות שבחבורה אני מוסרת לכן מכאן כל הכבוד ענק!!! על כל המאמצים, הרצון, הטיפול בילדים, ההכנות ועוד הרבה דברים שנראים כמובנים מאליהם. אבל הם ממש לא.

 

ועוד משהו מעניין. כדוברת אנגלית גיליתי שהמילה אמא באנגלית MOM בהיפוך של האותיות ממש, הופכת ל – וואו! WOW!

 

אתן מבינות? זה ממש חידוש מגניב כזה שהתנוצץ לי בראש. למשל, בתוך משפט זה נשמע ככה: וואו! WOW אני לא מאמינה כמה דברים אמא MOM מצליחה לעשות כל יום!

 

אולי מישהו חשב על זה קודם, אבל מכיוון שלא שמעתי על המישהו הזה אז אני לו לוקחת את הקרדיט כולו לעצמי!

 

כן, גם אתם האבות נפלאים מאוד אבל לא יכולתי להכליל אתכם בוואו! כי זה לא נשמע הגיוני. ניסיתי להפוך את האותיות, גם באנגלית, ושום דבר לא קרה. לא היה שום וואו. אבל בהחלט מגיע לכם קרדיט. אז הנה, קבלו אותו ממני.

 

בכל מקרה, אבא שבשמים היקר והאוהב שלנו, גאה ושמח בכל הילדים שלו, בשבילו כולנו וואו אחד ענק ועצום – אימהות, אבות, ילדים וכל עם ישראל בכלל. הוא נהנה מכל מצווה שאנחנו עושים, מכל חסד, תפילה וצדקה.

 

וואו! באמת קשה להאמין כמה דברים אפשר להעמיס בצלחת אחת בו זמנית, ועדיין, לעשות כל שביכולתנו לשמור על חיים רוחניים, להתרפק על התורה המתוקה שלנו, להתענג מהקשר שלנו עם האבא הכי מקסים וה-וואו שיש לנו!

 

אז רק רציתי לומר תודה ולטפוח לכם על השכם, הורים יקרים שעושים עבודה נפלאה עם דור ההמשך!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה