שמונה דקות אור

חדש! מרגש! סוחף ומרתק!

 

שמונה דקות אור – נועה חי שלום, אלמנה טרייה ומאוהבת, עוזבת את הבית הריק, נועלת את נעלי הפלדיום שלה ויצאת לטייל בשבילי הגליל למסע בין תחנות חייה, בין תחנות חייהם. היא מבקשת את בעלה-אהובה, מחפשת את מי שהיה, רודפת דווקא אחר מי שאינו יכול לתת לה מענה – וכל זאת כדי למצוא את מי שעליה להיות מעתה.

 

שמונה דקות אור – האיש שלה, הרב יהושע חי שלום, היה דמות יוצאת דופן בעולם שבו חי, בתרבות שממנה צמח ובהתנחלות שבה גר. רב אדוק, קנאי להלכה וציוני נאמן, ובה בעת מהפכן ורודף שלום. בהליכתו העקבית והעיקשת בדרכו המיוחדת והחידתית, סחף אחריו תלמידים מעטים וקומם עליו קהל רב של מתנגדים.

 

שמונה דקות אור – ארבעים שנה חלקו נועה ויהושע באהבה, בהערצה ובמסירות, באש מחממת וצורבת חליפות, אש תמיד שלא כבתה גם עם פטירתו של יהושע מן העולם. עשרה ילדים הותיר יהושע לאשתו, מפעל חיים בלתי אפשרי וחלל גדול אחד המבקש להתמלא.

 

שמונה דקות אור – הספר הזה הוא יצירה מרגשת ומאתגרת על התמסרות וקשר, על אובדן ותיקון. דווקא בתוך הקושי והבלבול שבאבל, בתוהו המעורפל של האין, הספר הולך בעקבות גיבוריו ומרשה לעצמו להשתהות במרחבי הביניים המפעפע תמיד, שבין איש לאשתו, בין אמת לחסד, בין עם אחד לשכנו ובין העולם הזה לעולמות אחרים.

 

שמונה דקות אור – הוא ספרה הראשון של המחברת ליהרז טויטו (פרומן) בתו של הרב מנחם פרומן ז"ל, רב הישוב תקוע ופעיל שלום. בפרוזה כנה, עדינה וטבעית, מספרת ליהרז את סיפורה האישי של משפחתה.

 

"סיפור עמוק על אהבת אמת גדולה שנרקמה בין אנשים גדולים בתקופה יוצאת דופן ובמקום שאין שני לו בכל העולם. קראתי מרותק בהתרגשות ובשמחה גדולה" (דב אלבוים).

 

"הספר הזה נכתב מתוך געגוע גדול. הוא נקרא בנשימה עצורה, פותח את הראש ואת הלב. האמת והאור שבו ממשיכים להדהד זמן רב אחרי שהספר נסגר" (אהוד בנאי).

 

אל תפספסו את היצירה המרגשת והסוחפת! 325 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$12.47

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1759
תיאור הספר חדש! מרגש! סוחף ומרתק!   שמונה דקות אור – נועה חי שלום, אלמנה טרייה ומאוהבת, עוזבת את הבית הריק, נועלת את נעלי הפלדיום שלה ויצאת לטייל בשבילי הגליל למסע בין תחנות חייה, בין תחנות חייהם. היא מבקשת את בעלה-אהובה, מחפשת את מי שהיה, רודפת דווקא אחר מי שאינו יכול לתת לה מענה – וכל זאת כדי למצוא את מי שעליה להיות מעתה.   שמונה דקות אור – האיש שלה, הרב יהושע חי שלום, היה דמות יוצאת דופן בעולם שבו חי, בתרבות שממנה צמח ובהתנחלות שבה גר. רב אדוק, קנאי להלכה וציוני נאמן, ובה בעת מהפכן ורודף שלום. בהליכתו העקבית והעיקשת בדרכו המיוחדת והחידתית, סחף אחריו תלמידים מעטים וקומם עליו קהל רב של מתנגדים.   שמונה דקות אור – ארבעים שנה חלקו נועה ויהושע באהבה, בהערצה ובמסירות, באש מחממת וצורבת חליפות, אש תמיד שלא כבתה גם עם פטירתו של יהושע מן העולם. עשרה ילדים הותיר יהושע לאשתו, מפעל חיים בלתי אפשרי וחלל גדול אחד המבקש להתמלא.   שמונה דקות אור – הספר הזה הוא יצירה מרגשת ומאתגרת על התמסרות וקשר, על אובדן ותיקון. דווקא בתוך הקושי והבלבול שבאבל, בתוהו המעורפל של האין, הספר הולך בעקבות גיבוריו ומרשה לעצמו להשתהות במרחבי הביניים המפעפע תמיד, שבין איש לאשתו, בין אמת לחסד, בין עם אחד לשכנו ובין העולם הזה לעולמות אחרים.   שמונה דקות אור – הוא ספרה הראשון של המחברת ליהרז טויטו (פרומן) בתו של הרב מנחם פרומן ז"ל, רב הישוב תקוע ופעיל שלום. בפרוזה כנה, עדינה וטבעית, מספרת ליהרז את סיפורה האישי של משפחתה.   "סיפור עמוק על אהבת אמת גדולה שנרקמה בין אנשים גדולים בתקופה יוצאת דופן ובמקום שאין שני לו בכל העולם. קראתי מרותק בהתרגשות ובשמחה גדולה" (דב אלבוים).   "הספר הזה נכתב מתוך געגוע גדול. הוא נקרא בנשימה עצורה, פותח את הראש ואת הלב. האמת והאור שבו ממשיכים להדהד זמן רב אחרי שהספר נסגר" (אהוד בנאי).   אל תפספסו את היצירה המרגשת והסוחפת! 325 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שמונה דקות אור"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה