בנפש התשובה, ב כרכים

התשובה, היא אחד מאותם דברים קדושים, היא קדמה לעולם, היא יסוד העולם, לכן כשהוזנחה ונשכחה, נחשך אורה ונטול כבודה…

 

בנפש התשובה – פרקים א-יא – לקט שיעוריו הנפלאים של הרב אליעזר קשתיאל על פי דבריו של הרב ראי"ה קוק זצ"ל, שנאגדו ונערכו בשני כרכים נפלאים ומחכימים אודות התשובה, אורות התשובה, והמתנה האדירה שניתנה לנו עוד מששת ימי בראשית.

 

"אם פעם חשבנו שהיא (התשובה) היא פרי יוזמתו של היחיד – בא הרב ולימד אותנו שהיא זרם החיים שזורם בכל המציאות כולה ומנהלה. אם חשבנו שהיא דורשת מהאדם להשתנות ולוותר על עצמו – בא הרב ולימדנו שהיא מחזירה את האדם לעצמו! אם ניסינו להסיק מסקנות מהר מידי, ללכת לקצה השני ולחשוב שתשובה היא תשובה רק כשהיא מלבבת ונעימה – השיבנו הרב אל האמצע ולימד שתשובה אמיתית מביאה איתה גם מכאובי נפש וייסורים. מסכת שלמה של תשובה…"

 

מומלץ מאוד! ספר מלא בכלים ועצות, הכוונה והדרכה לכל הנהנים והנוגעים באורות התשובה!

 

213 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$25.02

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1811
תיאור הספר התשובה, היא אחד מאותם דברים קדושים, היא קדמה לעולם, היא יסוד העולם, לכן כשהוזנחה ונשכחה, נחשך אורה ונטול כבודה…   בנפש התשובה – פרקים א-יא – לקט שיעוריו הנפלאים של הרב אליעזר קשתיאל על פי דבריו של הרב ראי"ה קוק זצ"ל, שנאגדו ונערכו בשני כרכים נפלאים ומחכימים אודות התשובה, אורות התשובה, והמתנה האדירה שניתנה לנו עוד מששת ימי בראשית.   "אם פעם חשבנו שהיא (התשובה) היא פרי יוזמתו של היחיד – בא הרב ולימד אותנו שהיא זרם החיים שזורם בכל המציאות כולה ומנהלה. אם חשבנו שהיא דורשת מהאדם להשתנות ולוותר על עצמו – בא הרב ולימדנו שהיא מחזירה את האדם לעצמו! אם ניסינו להסיק מסקנות מהר מידי, ללכת לקצה השני ולחשוב שתשובה היא תשובה רק כשהיא מלבבת ונעימה – השיבנו הרב אל האמצע ולימד שתשובה אמיתית מביאה איתה גם מכאובי נפש וייסורים. מסכת שלמה של תשובה…"   מומלץ מאוד! ספר מלא בכלים ועצות, הכוונה והדרכה לכל הנהנים והנוגעים באורות התשובה!   213 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בנפש התשובה, ב כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה