נתיבות החסידות – שבועות

ספר נתיבות החסידות – שבועות הינו חלק מסדרת ” נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של “דברי שיר” וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – מעשיות חסידים, מזמורים ותפילות.

 

שבועות הוא היעד הסופי של ימי הספירה – אולם מאידך יש בו קדושה שהיא למעלה מכל הספירות מעל לגבול ומניין – אור “שער החמישים”.  “עצרת“, הוא נקודת סיום של דרך ארוכה ופסגתו של ההר הנכסף. דברי הצדיקים שבכל דור הם מורי הדרך הטובים המסייעים לנו להגיע אל ההר. בזכות הדרכתם נזכה גם אנו לקבל את המאור שבתורה המתחדש אלינו בכל שנה מחדש, ולבססו בכל חיינו באשר הם, בתוככי הזמן והמקום.

 

 

271 עמ’, כריכה רכה.

 

 

מומלץ ביותר!!!

מחיר באתר

$10.27

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 45-1039
תיאור הספר ספר נתיבות החסידות – שבועות הינו חלק מסדרת ” נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של “דברי שיר” וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – מעשיות חסידים, מזמורים ותפילות.   שבועות הוא היעד הסופי של ימי הספירה – אולם מאידך יש בו קדושה שהיא למעלה מכל הספירות מעל לגבול ומניין – אור “שער החמישים”.  “עצרת“, הוא נקודת סיום של דרך ארוכה ופסגתו של ההר הנכסף. דברי הצדיקים שבכל דור הם מורי הדרך הטובים המסייעים לנו להגיע אל ההר. בזכות הדרכתם נזכה גם אנו לקבל את המאור שבתורה המתחדש אלינו בכל שנה מחדש, ולבססו בכל חיינו באשר הם, בתוככי הזמן והמקום.     271 עמ’, כריכה רכה.     מומלץ ביותר!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נתיבות החסידות - שבועות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה