סט פרשה וחידה

אוהבים אתגרים?

רוצים ללמוד עוד על פרשיות השבוע ועל החגים?

חשוב לכם לפתח חשיבה יצירתית, לדרבן לבקיאות ולהיות משמעותיים לילדיכם?

 

הסט הזה בדיוק בשבילכם!

סט פרשה וחידה על פרשות השבוע והחגים!

 

סט פרשה וחידה – שלושה כרכים עמוסים וגדושים בשאלות, חידות, אינטראקציה משפחתית על שולחן השבת והחג או מחוצה לו, מוגשים בפורמט נעים ומסביר פנים לכל המשפחה, מאת המחבר אריה פלהיימר.

 

סט פרשה וחידה – אם עליכם להכין פעילות למשפחה או לכיתה, אם הגיעה השבת או התקרב החג ואתם רוצים לשאת דברים ליד השולחן – הסט הזה, וכל אחד מהכרכים שלו בנפרד, יעשו בשבילכם את העבודה. הקדישו בין 5-10 דקות יחד עם המשפחה, ובחרו לכם שאלות מארבעה תחומים – בקיאות בפרשה, בקיאות בדברי רש"י, חידות בחרוזים ואתגרים לשוניים. בסוף כל חידה יש גם חידונים מסכמים ומגוונים בדרגות קושי שונות, המתאימים לכל בני המשפחה מגיל 8 ועד 120, ולתחומי העניין השונים שלהם.

 

סדרה ייחודית זו כבר זכתה בפרס שר החינוך, התרבות והספורט, ליוצרים בתחומי התרבות היהודית ביותר להרחבת הדעת וללימוד בעל ערך.

מחיר באתר

$46.29

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1703
תיאור הספר אוהבים אתגרים? רוצים ללמוד עוד על פרשיות השבוע ועל החגים? חשוב לכם לפתח חשיבה יצירתית, לדרבן לבקיאות ולהיות משמעותיים לילדיכם?   הסט הזה בדיוק בשבילכם! סט פרשה וחידה על פרשות השבוע והחגים!   סט פרשה וחידה – שלושה כרכים עמוסים וגדושים בשאלות, חידות, אינטראקציה משפחתית על שולחן השבת והחג או מחוצה לו, מוגשים בפורמט נעים ומסביר פנים לכל המשפחה, מאת המחבר אריה פלהיימר.   סט פרשה וחידה – אם עליכם להכין פעילות למשפחה או לכיתה, אם הגיעה השבת או התקרב החג ואתם רוצים לשאת דברים ליד השולחן – הסט הזה, וכל אחד מהכרכים שלו בנפרד, יעשו בשבילכם את העבודה. הקדישו בין 5-10 דקות יחד עם המשפחה, ובחרו לכם שאלות מארבעה תחומים – בקיאות בפרשה, בקיאות בדברי רש"י, חידות בחרוזים ואתגרים לשוניים. בסוף כל חידה יש גם חידונים מסכמים ומגוונים בדרגות קושי שונות, המתאימים לכל בני המשפחה מגיל 8 ועד 120, ולתחומי העניין השונים שלהם.   סדרה ייחודית זו כבר זכתה בפרס שר החינוך, התרבות והספורט, ליוצרים בתחומי התרבות היהודית ביותר להרחבת הדעת וללימוד בעל ערך.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט פרשה וחידה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה