קומי אורי כי בא אורך

נערה יקרה, הספר הזה במיוחד בשבילך!

 

אם חיפשת ‘תדלוק’ רוחני באמצע השגרה, לנתינת כוח למאבקים ולהתגברויות, להארת העומק והמשמעות שבכל רגע של חיים – זה הספר שיעזור לך להשיג את כל הדברים הנפלאים הללו!

 

קומי אורי כי בא אורך – פרקי התבוננות פנימית לנערות, מאת המחברת אורה רבקה וינגורט.

 

קומי אורי כי בא אורך – אגודת מאמרים קצרים הכתובים בשפה פשוטה וקולחת. אך עם זאת, נוגעים ברבדים הפנימיים ביותר של החיים והנפש. המקורות נובעים ממעיינות הנצח של תורתנו הקדושה, ובפרט ממימיה המרווים והמרעננים של תורת החסידות.

 

קומי אורי כי בא אורך – המאמרים בספר זה ערוכים לפי סדר חודשי השנה. כל חודש והחידוש אותו הוא מביא, כל זמן וההזדמנות הנישאת בכנפיו. כל בוקר מחדש נקראות אנו להתעורר, לחיות יותר את חיינו ולמלא את ייעודנו ומטרת בריאתנו.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מקסימה מאמא לבת, ומחברה לרעותה!

 

122 עמודים סוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.06

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1816
תיאור הספר נערה יקרה, הספר הזה במיוחד בשבילך!   אם חיפשת ‘תדלוק’ רוחני באמצע השגרה, לנתינת כוח למאבקים ולהתגברויות, להארת העומק והמשמעות שבכל רגע של חיים – זה הספר שיעזור לך להשיג את כל הדברים הנפלאים הללו!   קומי אורי כי בא אורך – פרקי התבוננות פנימית לנערות, מאת המחברת אורה רבקה וינגורט.   קומי אורי כי בא אורך – אגודת מאמרים קצרים הכתובים בשפה פשוטה וקולחת. אך עם זאת, נוגעים ברבדים הפנימיים ביותר של החיים והנפש. המקורות נובעים ממעיינות הנצח של תורתנו הקדושה, ובפרט ממימיה המרווים והמרעננים של תורת החסידות.   קומי אורי כי בא אורך – המאמרים בספר זה ערוכים לפי סדר חודשי השנה. כל חודש והחידוש אותו הוא מביא, כל זמן וההזדמנות הנישאת בכנפיו. כל בוקר מחדש נקראות אנו להתעורר, לחיות יותר את חיינו ולמלא את ייעודנו ומטרת בריאתנו.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מקסימה מאמא לבת, ומחברה לרעותה!   122 עמודים סוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קומי אורי כי בא אורך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה