הרכב למוסך, ואתם?

זאת לא רק עצה של מוסכניק מומחה, זאת העצה הכי טובה שתקבלו מעדנה קדוש, מאמנת מוסמכת, כזו שתפתור לכם את הסוגיה הקשה בכל מה שקשור לגוף ומוסך פלוס טיפים שווים.

2 דק' קריאה

עדנה קדוש

פורסם בתאריך 14.03.21

איך זה שאת המכונית שלכם אתם מכניסים לטיפול קבוע ומסודר, ואת הגוף לא?

 

מוסך, כמו שכולם יודעים, הוא המקום לטפל במכוניות שלנו שם הוא מציע להן טיפולים שונים.

 

אתם בודקים וחושבים לאיזה מוסך הכי כדאי להכניס את הרכב לטיפול, מבקשים ובצדק אחד כזה שיהיה אמין, מקצועי עם אכפתיות, וכמובן, שירות טוב.

 

אז איך זה שאת הרכב אתם מכניסים לטיפול סדיר ואת הגוף לא?

 

הגוף שלנו הוא כמו מכונית. הגוף מונע, מאיץ עצמו. הוא בתנועה בחלק מהיום, ובלילה הוא במצב 'חניה'.

 

הגוף שלנו מבקש חומר – דלק, טיפולים על בסיסי יומי טיפולים פעם בכמה חודשים. הוא מבקש שינקו אותו, יתחזקו אותו כמו שצריך. כן, בדיוק כמו מכונית. והכי משונה? לחשוב שאת המכונית מתחזקים די טוב.

 

והגוף, כמו כל רכב, זקוק לטיפול מסודר כדי לשמור על תקינות.

 

מאמרים נוספים בנושא:

יש לנו טיפ בשבילכם

מודעות עצמית – שלב ראשון בדרך לניצחון

עשרה צעדים לפסגה

שלוש סיבות לחייך

והסוד הוא…

תעזו, לכו על זה!

לא ביום אחד

יש חיים אחרי הפרה

מועד ב', החוק הבלתי כתוב של החיים

אז איך דברים ישתנו?

 

שלושה סוגים של מוסכים

 

מוסך האביזרים – במוסך הזה תמצאו הרבה מאוד אביזרים לקישוט הרכב – כיסויים יפים להגה, בקבוקונים המפיצים ריח טוב, בובות לתליה על שמשת הרכב או המראה הפנימית, כיסויי מושב, כריות, כיסוי מתכת מנצנץ לגלגלים, וילונות להצללה ועוד. למוסך הזה מגיעים לזמן קצר.

 

מוסך עבודות פחחות וצבע – במוסך הזה מתקנים את הפח של האוטו – שריטות, 'מכות, תיקוני צבע ועוד. במוסך הזה תצטרכו להשאיר את הרכב לזמן מסוים עד שהצבע יבש והתיקונים מסתיימים.

 

מוסך טיפול יסודי – במוסך הזה צריך להשאיר את הרכב למשך זמן ארוך יותר. מפרקים את המנוע, מחליפים חלקים מסוים, משפצים חלקים אחרים, פותחים סתימות בצנרת ומרכיבים מחדש, מוסיפים שמן ומים…

 

ממש כך הוא הגוף שלנו.

 

 

עצה של מוסכניק מומחה: אל תוותרו על הטיפול הזה, גם אם 'יפרקו' אתכם, ינקו וישפצו – זאת הדרך הכי טובה לצאת חדשים לכביש של החיים…

 

אפשר לטפל בו טיפול קוסמטי. לשים קרם ובושם, אודם על השפתיים וסומק בלחיים. ללכת למעצב שיער ולדאוג שרעמת השיער שלנו תקבל תספורת עכשווית. הגברים גם נהנים מעולם הבישום שלהם, חליפות מהודרות ועוד. אבל זה כמו אקמול או משכך כאבים. מכסים את הבעיה וכלפי חוץ נראים נפלא.

 

אפשר לטפל במרפאה או בקליניקה בה חובשים בתחבושות את הפצעים, שמים משחה או פלסטר, עושים פיזיותרפיה, טיפולי מגע לסוגיהם – עיסוי, רפלקסולוגיה, שיאצו עוד, טיפולים נחוצים וחשובים.

 

ואפשר, והכי רצוי, להיכנס למוסך השלישי. שם 'יפרקו אתכם', ינקו וישפצו, תצאו משם 'כמו חדשים', כמו אחרי ניקוי ראש מנוע.

 

זה חשוב וכדאי מאוד לדעת איזה מוסך הכי מתאים לנו. לפעמים יש לצורך להיכנס לכמה מוסכים בזה אחר זה.

 

אז באיזה מוסך אתם בוחרים לטפל ולתחזק את עצמכם?

 

 

* * *

עדנה קדוש – אחות טיפול נמרץ, מטפלת ברפואה משלימה רב תחומית. מאמנת ותומכת על פי חכמת המזרח, המערב והחסידות. מורה בשיטת נקודתרפיה. מחברת הספר "49 ימי מסע". להזמנת הספר וסדנאות בריאות: 050-5574065, ednakadosh18@gmail.com וכן בפייסבוק – מידה טובה – הקוד להרזיה בריאה, או באתר www.ednakadosh.com

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה