להישאר מי שאני!

להישאר עם הראש מעל המים? להתפנק בלהיות מי שאנחנו? זה לא חלום, זאת המציאות הכי אמיתית! ד"ר גילה גבריאלוב עם תמציות הזהב והפוקוס בלי להיות אגואיסטים!

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 04.04.21

הם מאחורינו, ראש השנה ויום הכיפורים. גם עשרת ימי תשובה, שכשמם כן הם – ימים עמוסים בחשבון נפש, בהם ניסינו להשתפר ולהיות אנשים טובים יותר – בין אדם לחברו ובין אדם למקום, וגם עם עצמנו.

 

ומה הכוונה טובים יותר עם עצמנו?

 

האמת, זה נשמע קצת משפט אגואיסטי כזה, איך אפשר בכלל לחשוב על עצמנו כשיש כל כך הרבה מה לעשות ולהספיק? כל כך הרבה עשינו אבל את ה"עצמנו", איך לומר, דחקנו מעט הצידה. 'אחרי החגים' הבטחנו לעצמנו, 'כשתחזור השגרה הברוכה' המשכנו לשכנע את עצמנו, 'נוכל אולי לתת משהו קטן לעצמנו'…

 

אז זהו, שתמיד יש לנו תירוצים למה לא עכשיו כי על הפרק יש דברים דחופים יותר. ואני לא מתכוונת אפילו לתכשיט או ליום פינוק, או לצאת כדי לנקות את הראש כמה שעות.

 

הכוונה היא ליכולת להישאר אני! להישאר אני – אדם שליו עם שמחה, להצליח לעבור בצורה טובה זמנים לחוצים ולהישאר עם הראש מעל המים, בלי להרגיש שתש כוחנו מהעמל הרב, בלי להרגיש שכבר כבד עלינו לאחר אנשים לשבת או לחג. כן, גם בלי להתרגז על הילדים שיותר מדי זמן בבית ללא מסגרת, לא להילחץ מזה שהבית עדיין לא מתוקתק ותיכף מדליקים את הנרות.

 

ברגע שאנחנו יודעים להתנהל בצורה רגועה ושמחה, מכילה ונטולת לחץ, גם כמבוגרים שבחבורה וגם כהורים, זה אוטומטי משפיע על המעגלים הסובבים אותנו.

 

הראשונים – בני הזוג והילדים, בהמשך המשפחה המורחבת, החברים שבאים לבקר, האורחים ועוד. זה מקרין על כולם. כי אז אנחנו מצליחים לנשום רגוע, לחייך ולפעול.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

האוזניים כואבות?

 

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

התמציות של גילה גבריאלוב במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

 

אז איך עושים את זה? איך מגיעים למקום השליו והשמח הזה? איך נצליח להיות טובים יותר לעצמנו, לזולת ולעבוד את השם בשמחה יחד עם כל הקשיים? ולכולנו הרי יש.

 

בקליניקה שלנו – קליניקה לאבחון וריפוי באבני החושן רקוחות תמציות (בקבוקים) נפלאות בכשרות הרב לנדא שליט"א – שהן ממש תרופות של הקב"ה, כל התמציות רקוחות מאבני החושן לפי צרכים ספציפיים. למשל, צרכים רגשיים: לביטחון עצמי חיובי, לפיתוח וייצוב עצמאות, לדאגת יתר ולחשיבה חיובית, להפגת כעסים, לרוגע ושלווה ועוד. צרכים פיזיים: לקיבה רגישה, תמצית לאישה – לאיזון הורמונאלי, לכאבי פרקים, ראש, לירידה במשקל, לאיזון לחץ דם, סוכרת, ועוד.

 

ואני מדברת על תמציות טבעיות לגמרי שעוזרות להפליא!

 

אנחנו מקבלים כל הזמן תגובות מאנשים שמשתמשים בתמציות, והם מסבירים לנו בדיוק איך זה השפיע עליהם. אותי זה מאוד מחזק!

 

ההמלצה שלנו לימי חג הסוכות הבאים עלינו לטובה ולברכה היא:

 

תמצית זהב לרוגע שלום ושלווה – בעזרתה נצליח להתמודד ברוגע ובאופן מאוזן במציאות היומיומית.

 

תמצית לפוקוסבעזרתה נדע לעשות סדר ברש ולא להתפזר, והכל בראיה מפוקחת!

 

תמצית לשמחה, הקלה ופיתוח אופטימיות בעזרתה היום שלנו יתחיל ברגל ימין, שמח יותר, מקבל יותר, וקל יותר.

 

אז למה שלא נהיה קצת אגואיסטים וניתן לעצמנו את הטיפות הקסומות הללו, שיתמכו בנו לאורך התקופה הזו ונצליח להתנהל מתוך רוגע , שמחה וסדר?

 

בברכת חג שמח ומלא שמחה, רוגע ושלווה

ד"ר גילה גבריאלוב.

 

 

*  **

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה