פייגא חנה, ז”ל

הנכדה היקרה שלי, פייגא חנה ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים מחרידה והלכה כפרה על עם ישראל רק בגלל שאין אהבה ושלום בינינו! הגיע הזמן לשנות את המצב!

3 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 05.04.21

אתם שואלים שאלה?

 

אני שואל אלף שאלות!

 

למה אנשים לא מכבדים אחד את השני?

למה אנשים כל כך ממהרים לפגוע אחד בשני?

למה אנשים לא דנים אחד את השני לכף זכות?

למה הם לא מתחשבים איש בזולתו?

 

רוצים שאמשיך? יש לי עוד מלא שאלות…

 

למה להסתכל על העולם, בעוד אנחנו – עם ישראל, לא מסוגלים להסתדר אחד עם השני?

 

לא, אני ממש לא מתעסק בפוליטיקה וגם לא מעורב בה בשום דרך, אבל תראו מה קורה היום, איך אנשים 'קורעים' אחד את השני, ועל מה?! במקום להיות ביחד, הפכנו למחנות מפוצלים שמתנגחים אחד בשני בצורה מזעזעת, קבוצות קבוצות… וזה כואב.

 

מאמרים נוספים בנושא:

בכוח האהבה

מהמקום הכי עמוק

אהבה, מה עוד צריך?

אהבה, תרופת הקסם

ביחד, כי כולנו בני אדם

 

כל הורה רוצה לראות את ילדיו מאוחדים ואוהבים. אבא שבשמים, בורא עולם, הוא אבא אוהב ואכפתי יותר מאיתנו בני האדם, עד כדי כך שאנחנו אפילו לא מסוגלים לתאר ולשער כמה הוא אוהב אותנו. וכמו אבא אוהב, הוא רוצה את הכי טוב בשביל הילדים שלו. אבל איך נקבל את הטוב הזה אם אין לנו את הכלים להכיל אותו? את כל המתנות שהוא רוצה לתת לנו?

 

אחד הכלים הכי טובים שיכול להכיל את האור העצום הזה הוא כלי השלום ואהבה. כן, למרות שמדובר בשני אלמנטים, הרי שמדובר בכלי אחד כששני המרכיבים הללו קשורים ותלויים אחד בשני, מחברים ומקשרים ובלעדי אחד מהם הכלי לא שלם.

 

כל העולם כולו תלוי ועומד על שלום ואהבה. אבל כשהשניים האלה לא בסביבה, העולם הופך להיות מקום איום ונורא. תראו מה קורה היום. תראו את כל המקומות בהם השנאה, המחלוקת, האכזריות ושאר מידות שליליות ואיומות תפסו את מקום האהבה והשלום, האחדות והביחד – תראו מה קורה שם, כמה הרג, כמה רצח, כמה דם!

 

ולא רק, עולם בלי שלום ואהבה לא יכול להתקיים. נכון, אתם בטח אומרים 'הנה, העולם למרות זאת מתקיים', אבל אני אומר – הלזה תקראו עולם? זה נקרא להתקיים? יש דרך אחרת, ואם שכחנו בורא עולם הראה ומראה לנו אותה תמיד – דרך השלום ואהבה, דרך הכבוד וההדדיות.

 

כמה אובדן? כמה נשמות יקרות עוד נאבד?

 

צדיקים רבים איבדו את ילדיהם הקטנים – רבי נחמן מברסלב, רבי מאיר בעל הנס, רבי יוחנן ועוד, וכמו שכתבתי בהרחבה בספר בגן האמונה, ישנן נשמות שמגיעות לעולם הזה לזמן קצר מאוד, עושות את השליחות שלהן ואז חוזרות בחזרה.

 

הנכדה היקרה שלי, פייגא חנה ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים מחרידה והלכה כפרה על עם ישראל רק בגלל שאין אהבה ושלום בינינו. הסיבה שאנשים לא מסתדרים ביחד היא בגלל שאין להם אמונה. אם כל אדם ישמח בחלקו, בכל מה שיש לו בחייו, נחיה בשלום ובהרמוניה. מידת האמונה מביאה את האדם לשמחה בחלקו, ומונעת ממנו את לטישת העיניים והחמדנות אל מה שלא שלו. אמונה היא המפתח לשלום, ולא רק בינינו אלא בכל העולם כולו!

 

אולי עם זה יעניין אתכם:

תודה, חברים יקרים

מדברים מאהבה

מלא נקודות טובות

יש מקום רק לאהבה

הכליה שלי באהבה

 

כשזה מגיע לאמונה, אין שום הבדל בין יהודי לשאינו יהודי, כולם צריכים להאמין בא-ל אחד. נכון, כשזה מגיע לעניין המצוות לנו, היהודים, יש תרי"ג מצוות לקיים (613) ולשאר בני העולם שבע מצוות. ומכיוון שאין שום הבדל בינינו בעניין האמונה, אנחנו צריכים להפיץ את האמונה בכל העולם. וזה כבר קורה! רבבות האנשים לא יהודיים שקוראים את הספרים שלי שולחים לי מכתבי תודה, מכתבים בהם הם מספרים איך החיים שלהם השתנו מן הקצה אל הקצה, איזה שלום בית יש להם, איזו שלווה ורוגע הם מרגישים! הם ממש מתענגים מלימוד האמונה לה הם זוכים, מהידיעה שיש להם את הדרך ליצור קשר רוחני ישיר ואישי עם בורא העולם!

 

כן, אני בוכה וחש כאב עצום. בשבת (פחות מיממה מרגע התאונה) הנכדה היקרה שלי ז"ל הייתה איתנו, שמחה וצחקה, אבל אני מקבל גזרת הבורא, את הדין הזה, באהבה ובלי שום שאלה. הוא מלא רחמים והוא מלא צדק ומשפט, וכל מה שהוא עושה – הוא הדבר הטוב ביותר ללא שום ספק!

 

אנחנו חייבים לאהוב אחד את השני, לחיות בשלום ביחד, להתפלל שיהיה בכל העולם כולו שלום. ולא בשמים היא, הדבר הזה ממש בהישג ידינו – על ידי הפצת האמונה. זה הדבר שמוטל על כל אחד מאיתנו, ועלינו כעם.

 

יהי רצון שנזכה לחיות בעולם של שלום ואהבה וללא סבל, כאב וייסורים, אמן.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. אני

כ"ד שבט התשע"ה

2/13/2015

איזה ילדה יפה

השם ישמור אותה שם למעלה. פרח יפה שהלך כל כך מהר. יהי זכרה ברוך

2. אני

כ"ד שבט התשע"ה

2/13/2015

השם ישמור אותה שם למעלה. פרח יפה שהלך כל כך מהר. יהי זכרה ברוך

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה