קשר רע: למה היא עדיין רוצה אותו?

קשר רע: למה אנחנו נשארים בזוגיות רעה? עד כמה שזה נשמע באמת רע, זאת מציאות כואבת. התירוצים ללמה כן רבים והכאב גם הוא. רחלי רקלס עונה.

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 16.03.21

רחלי היקרה שלום רב,

 

היה לי קשר נפלא עם בחור שאהבתי מאוד, ואפילו חשבתי שנתחתן. אבל לא מזמן נפרדנו (יותר נכון, הוא פירק את הקשר) ואני ממש שבורה. הוא היה כזה מקסים והיו לי תקוות שהוא יחזור. מה לדעתך אני יכולה לעשות כדי להחזיר אותו? 

 

מחכה לתשובה שלך, דניאלה.

 

דניאלה היקרה שלום גם לך,

 

אני סובלת כרגע מתרדמת מזון, בדיוק טרפתי צלחת ספגטי עם תבשיל בשר מדהים, אז אני מקווה שהתשובה שלי… רגע! את מה?!?

 

בחור שהשקעת לא מעט מחייך בשבילו, את הלב שלך, את האנרגיות שלך, את הזמן בלהיות שם בשבילו – והוא עזב אותך?? ואת עוד רוצה שהוא יחזור?!?!

 

למה?????

 

תקשיבי, דניאלה, תני לחלוק איתך חוק קריטי אחד מאוד חשוב כאישה אל אישה: אם בחור עוזב אותך, מאיזו סיבה שלא תהיה, את לעולם לא תרדפי אחריו! 

 

ואת יודעת למה? כי קודם כל יש לך כבוד עצמי, צלם אלוקים שאף אחד לא ירמוס! אל תתני לו להבין חלילה שאת חושבת שלא מגיע לך את הטוב ביותר. ותעשי גם לעצמך טובה, תחשבי חיובי וטוב על עצמך ושאת ראויה לטוב ביותר! אל תמעיטי מערכך! קשר רע כבר הוכיח את עצמו כדבר הגרוע ביותר שבני אדם יכולים לחוות.

 

דניאלה, הוא עזב והוא לא יחזור, תשלימי עם זה. אין טעם לחשוב על המושג ביחד איתו. ואת יודעת מה? העובדה שאת לא פתוחה לאפשרות שלבורא עולם יש בחור יותר טוב בשבילך מעידה על כך שאת צריכה לחזק את האמונה שלך, ומהר!

 

מאמרים נוספים בנושא:

נכון או לא נכון?

איך אדע?!?

אהבה אמיתית?

הגבר המושלם

האם הוא הבחור הנכון?

לומדים לאהוב

כאן בונים גן עדן

סוד הזוגיות המוצלחת

איפה החצי השני שלי?

יש גם סיפורי הצלחה
כמה זמן עוד נחכה
רווקות מאוחרת
למה זה לא הולך?

מפוקסים על עצמם
עוד יהיו הרבה חתונות
למה קשה להתחתן

 

לפני שאדם נולד מייעדים לו משמים את החצי השני שלו, הנשמה התאומה שלו. אז אם לא התחתנתם זה אומר, ואת יכולה להיות בטוחה בזה, שהוא לא החצי השני שלך, לא מי שהועידו לך משמים.

 

בכל אופן, העובדה שאת לא צריכה לנסות להחזיר אותו אליך לא משנה את העובדה הנוספת הבאה – שיש לך מה לעשות עם עצמך. התבונני על הקשר הזה ובחני את ההתנהגות שלך. באילו תחומים את צריכה לשפר את עצמך? האם מעט או הרבה?

 

למשל, האם את אדם תובעני? עצל? אנוכי? לא מתחשב? מתקמצנת בלתת מחמאות? טיפוס מתלונן? והרשימה עוד ארוכה, אבל אם מצאת את עצמך עונה על חלק מהשאלות (או כולן) – זה אומר שיש לך עכשיו הזדמנות נפלאה עם תזמון מושלם משמים לעשות את השינויים המיוחלים.

 

וזה לא אומר חלילה שבגלל שהוא עזב את עושה את חשבון הנפש הזה, ממש לא. את עושה את זה בשבילך, לראות אם יש משהו לתקן כדי להתחיל את הפרק הנפלא הבא בחייך.

 

פלוס, העובדה שיש לך עכשיו גם הזדמנות יקרה מפז לבקש מבורא עולם את הבחור שאת בדיוק רוצה. הכיני רשימה, אל תחששי להיות ספציפית וצייני נקודות חשובות כמו הפרנסה, הרצונות הרוחניים שלו, האבא שאת רוצה שהוא יהיה לילדים שלכם, ואל תשכחי לבקש גם על הלוק שלו. (מה, זה יהיה מוגזם לבקש גם בחור יפה?…)

 

אני בטוחה שאם תבקשי מבורא עולם עזרה בנושאים חשובים אלה הוא יותר מי שמח לעזור לך. 

 

ואל תשכחי, דניאלה, ששום דבר לא קשה לבורא עולם, הוא רק מחכה לתפילה שלך!

 

בהצלחה עצומה,

רחלי.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה