אמת ואמונה

עצה - אמת ואמונה - צריך האדם ליזהר, שלא לכנוס לחקור במה שאין לו רשות בבחינת: במופלא ממך אל תדרוש" וכו', ותכף כשרואה מבוכה, שאי אפשר להשיגה ולהבינה – יברח משם...

1 דק' קריאה

מערכת ברסלב ישראל

פורסם בתאריך 07.04.21

עצה – אמת ואמונה
 
צריך האדם ליזהר, שלא לכנוס לחקור במה שאין לו רשות בבחינת: במופלא ממך אל תדרוש" וכו’, ותכף כשרואה מבוכה, שאי אפשר להשיגה ולהבינה – יברח משם, ויסמוך רק על אמונה, ומי שפוגם בזה, הוא בחינת פגם אכילת בשר בחלב.
 
מי שליבו שלם עם השם, ואמונתו חזקה, ומאמין שהכל מתנהג רק ברצונו יתברך – אזי הוא בשמחה תמיד, ואין לו שום דאגה ופחד כלל משום דבר שבעולם.
 
 
מים עמוקים עצה בלב איש ואיש תבונות ידלנה.
 
 
שיחה
 
צעקה שקטה
 
דע שיכולים לצעוק בקול דממה דקה בצעקה גדולה מאוד ולא ישמע שום אדם כלל כי אינו מוציא שום קול כלל, רק הצעקה היא בקול דממה דקה וזה יוכל כל אדם. דהיינו שיצייר במחשבתו הצעקה ויכניס את קול הצעקה במחשבה ויצייר בדעתו קול הצעקה ממש עם הניגון כדרך שצועקים. ויכנוס בזה עד שיצעק ממש בבחינת קול דממה דקה, ושום אדם לא ישמע כלל. כי באמת אינו ציור כלל רק צעקה ממש, כי יש סימפונות בריאה שמשם יוצא הקול וגם יש סימפונות דקים היוצאים מן הריאה אל המוח. ועל כן יכולים להכניס הקול דרך הסמפונות הדקים ההולכים אל המוח עד שיצעק ממש במוחו על ידי מה שמצייר במחשבתו קול הצעקה ממש, שבזה הוא מכניס קול הצעקה אל המוח, ויוכל לעמוד בין כמה בני אדם ויצעק מאוד ושום אדם לא ישמע כנ"ל.
 
 
ושיחותיו הן אפילו לא טיפה מן הים הגדול,
רק שיראו לקחת מהן מוסר ויזכו להתעוררות גדולה.
 
  

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה