ארון התרופות של ד”ר גילה גבריאלוב

תגידו, פעם ביקשתם מהרופא שלכם תרופה לביטחון עצמי? להעצמה נפשית? ד"ר גילה גבריאלוב, רוקחת תרופות מאבני החושן, עם ארון התרופות הייחודי שלה!

4 דק' קריאה

ליאור יהודאי

פורסם בתאריך 17.03.21

במשך עשרות שנים ד"ר גילה גבריאלוב רוקחת תרופות מאבני החושן, כן, כן מאבני החושן- קריסטלים ומינרלים לשירות האדם כמרפא לגוף ונפש! התרופות של הקב"ה, אבנים מרוכזות במינרלים ועוזרות לנו מאוד.

 

ד"ר גילה במהלך השנים, הלמידה והניסיון, יצרה חיבורים מדהימים בין האבנים בכדי לפתח תרופות יסודיות יעילות, וחשוב לא פחות – טבעיות לגמרי!

 

בשנים האחרונות היא פיתחה בהצלחה רבה מספר שמנים לכאבים ולבעיות עור שיעילים עד מאוד. השמנים כולם רוויים באבנים המתאימים לטיפול הספציפי לו אנו זקוקים.

 

"זו שליחות גדולה עבורי לעזור לאנשים להיפטר מכאבים או מבעיות שונות והכל בדרך טבעית כל כך, זה עונג גדול לדעת שהמטופלים שלי לא סובלים מתופעות לוואי, שהם יכולים להשתמש בתרופות טבעיות ולהרגיש שיפור בהרגשה שלהם" מספרת ד"ר גבריאלוב. "איזו זכות נפלה בחלקי, שבעזרת האבנים הללו ניתן לטפל בתחומים שהרפואה הקונבנציונאלית בכלל לא נמצאת. פעם הלכתם לרופא ואמרתם לו שאתם צריכים ביטחון עצמי? פעם חיפשתם תרופה שתעזור לכם להיות בשמחה? שתיתן אומץ? שתעצים גמישות נפשית? רק הקב"ה יכול לברוא אבנים "דוממות" שיועילו לנו בכל התחומים הללו ויסייעו לנו לשפר את חיינו לאין ערוך!"

 

שמן עזר לי עבר לי

 

שמן עזר לי עבר לי הינו שמן ייחודי שפותח לבעיות עור למיניהן, וכשמו כן הוא, עוזר מאוד! אנטי פטרייתי, כמשכך כאבים, כמרפא לכוויות וגירויים, כמרכך לעור – גם בתוך הפה ובפתחים עדינים. יעיל גם לשריטות, חתכים, אקזמה, שפשפות, עור יבש ומבוקע, פטריות בכפות הרגליים ובין האצבעות, בזרועות הידיים, יובש בשפתיים, פצעונים בחלל הפה.

 

לנשים: טרום לידה – "פיצוצים" בעור בבטן תחתונה ואמצעית.

בזמן לידה – לשימון והכנה של פתחים עדינים.

אחרי הלידה – שיקום האיברים, השרירים והעור.

 

מקצר ומייעל את זמן ההחלמה והשיקום.

 

אנשים שקנו אותו ומשתמשים בשמן הזה גם בתיק עזרה ראשונה! השמן מאחה את העור, מרגיע אותו מאוד ומגמיש אותו. הוא נעים למגע ונותן תחושה של רכות.

 

אופן השימוש: למרוח תמהיל עזר לי-עבר לי בנדיבות יתרה מספר פעמיים ביום.

 

מאמרים נוספים בנושא:

לרדת במשקל עם ד"ר גילה גבריאלוב!

לב לאבן – ראיון עם ד"ר גילה גבריאלוב

השילוב המנצח

דיאטה? לא נשארים רעבים!

לאהוב את עצמי

תגידו כל יום!

חיסון לכל וזה הכל!

עומדים בעומס?

 

התמציות של גילה גבריאלוב – במחיר מיוחד, עכשיו בחנות האתר!

 

בואו להכיר את ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב!

 

ערכת הרזיה לאישה – תמצית זוגית וערכת הרזיה לגבר – תמצית זוגית עם שתי התמציות הללו אתם כבר לא צריכים להרעיב את עצמכם! ערכות ההרזיה של ד"ר גבריאלוב יעשו בשבילכם עבודה נפלאה!

 

תמצית לשמחה, הקלה ופיתוח אופטימיות אם אתם מאלה שלא מצליחים לראות את חצי הכוס המלאה, התמצית הזו בדיוק בשבילכם! ואם אתם כן רואים אך רוצים להעצים את המידה המיוחדת הזו – מידת השמחה, התמצית הייחודית הזו תעשה את זה בשבילכם!

 

תמצית לביטחון ואהבה עצמית מי מאיתנו לא רוצה ביטחון עצמי? מי מאיתנו לא רוצה להסתכל במראה ולאהוב את מה שהוא רואה? יש כאלה שסובלים מחוסר ביטחון ואהבה עצמית עד כדי כאב. תמצית ייחודית זו של ד"ר גילה גבריאלוב שיפרה פלאים את חייהם של אנשים רבים, שמספרים לגילה איך התמצית הזו שינתה את חייהם מן הקצה אל הקצה!

 

תמצית אומץ לב, נחישות וביטחון מפחדים? חוששים? סובלים מחרדות? רוצים להיפטר מכל ההרגשות המעיבות הללו? תמצית אומץ לב, נחישות וביטחון של ד"ר גבריאלוב עושה עבודה נפלאה! מטופלים רבים דיווחו שהם הרגישו נפלא ומלאי ביטחון אחרי שהתחילו להשתמש בתמצית זו.

 

תמצית חיסון לכל עוברים את החורף בשלום בלי לסבול משפעת, אלרגיות של חילופי עונות וכל הסממנים של מעבר עונה. תמצית חיסון של ד"ר גבריאלוב לכל כשמה כן היא! והשימוש בה קל ונוח.

 

תמצית בריאות לגבר רוצה להרגיש חיוני יותר? לחזק את כוח הגברא? תמצית בריאות לגבר של ד"ר גילה גבריאלוב שהיא תמצית טבעית המרוקחת מקריסטלים והנהנית מהיסטוריה רבת שנים של חידוש נעורים ותפקוד ביחסי האישות וזכתה לאישורים רבים כמחזקת כוח הגברא וכמגבירה את מספר תאי הזרע.

 

תמצית לבריאות האישה תמצית ייחודית זו של ד"ר גבריאלוב מיועדת לטיפול ותגבור המערכת הנשים ויכולת תפקוד טובה. מסייעת לפתיחת חסימות אנרגטיות מעכבות, מפתחת נפשית ורגשית ללא מעצורים ועכבות, וכל מי שהשתמשה בתמצית זו סיפרה שהרגישה חופשיה לחלוטין ביחסי הזוגיות!

 

תמצית חיסונית אנטי דלקתית התמצית הייחודית של ד"ר גילה גבריאלוב מיועדת כטיפול מסייע למערכת החיסונית שלנו בניקוי הדם, ומעניקה אנרגיות נוחות לרוגע!

 

תמצית יכולת ביצוע וארגון הרצון של כל אדם הוא להיות אפקטיבי, מסודר ומאורגן ועם הרבה סיפוק. התמצית שעושה פלאים! ד"ר גילה גבריאלוב רקחה תמצית ייחודית זו שסייעה לאנשים רבים לסדר ולארגן את היום שלהם בצורה מועילה, להיות פרודוקטיביים ומלאי סיפוק ושמחה.

 

תמצית להתגברות על רגישות יתר אם אתם אנשים רגישים יתר על המידה ונשחקים עד כדי התמוטטות, ד"ר גבריאלוב פיתחה תמצית ייחודית להתגברות על רגישות יתר המעצבת את היכולות לשלוט בעוצמת הרגשות ובכיוונן, לבנות מוח שליט על הרגש.

 

תמצית לכוח מרץ ואנרגיה מרגישים חסרי כוחות? חסר לכם מרץ ואנרגיה? התמצית הייחודית של ד"ר גבריאלוב מיועדת להפעלת כוחות הגוף והנפש במיטבם, מסייעת להתגבר על עייפות לא מבוקרת, מפחיתה את העייפות במשך היום, מונעת הירדמויות בלתי רצוניות במשך היום, יוצרת אנרגיה חיובית, מרץ וקלילות.

 

תמצית למניעת דאגנות יתר ולחשיבה חיובית אם אתם מאלה שהמוח שלכם עובד שעות נוספות בגלל דאגנות יתר, הנה התמצית שתגרום לכם לחשוב חיובי ולהשאיר את הדאגות מאחור!

 

תמצית מחזורית אפשר לומר, שזו אחת התמציות המוצלחות של ד"ר גבריאלוב, מכיוון שהיא סייעה לנערות, בחורות ונשים רבות להתמודד עם הכאבים החודשיים ולעבור את התקופה הזו בקלות!

 

תמצית מפרקית לטיפול וריפוי כאבי פרקים הכאבים בפרקים לא מרפים? השרירים כואבים וזה מציק ומעיק? התמצית הייחודית של ד"ר גבריאלוב פותחה על מנת להקל על כאבי פרקים ראומטיים, כאבי שרירים וחיבור עצמות!

 

תמצית שמן עבר לי שמן פלאי לריפוי כאבים ראומטיים וכאבי פרקים ייחודי של ד"ר גילה גבריאלוב, מיועד לסובלים מכאבים ראומטיים – גב, רגליים, צוואר ומפרקים.

 

זה רק חלק קטן מארון התרופות של ד"ר גבריאלובד"ר למדעי ההתנהגות וד"ר לגמולוגיה – ריפוי באבני החושן!

 

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה