אש האמונה – המהפכה בידיים שלך!

מהפכת האמונה בידיים שלך!: בואו להיות שותפים במהפכת האמונה שיצאה לדרך באמצעות קמפיין ענק לגיוס עשרות אלפים שייקחו חלק במוסדות הרב ארוש. הצטרפו גם אתם!

2 דק' קריאה

מערכת ברסלב ישראל

פורסם בתאריך 15.03.21

כאן עושים מהפכה!

 

יותר מ-40 שנה מקרב הרב שלום ארוש שליט"א יהודים רבים לאביהם שבשמים, מקים ישיבות, כוללים, תלמודי תורה וכל זאת כדי לזכות את הרבים, להושיע עשרות אלפים מצרות, חובות, גירושין, סמים, ויהודים מכל החוגים – איש איש ובעייתו.

 

הרב שלום ארוש מכתת את רגליו בכל הארץ ופועל להפצת האמונה והביטחון בה' באמצעות שיעוריו המאלפים הנוגעים לכל תחומי החיים, הספרים המפורסמים כמו 'בגן האמונה' ועוד, שעשו שינויים מדהימים בחייהם של אנשים רבים בכל רחבי העולם, עלון 'חוט של חסד' שמופץ בעשרות אלפי עותקים מדי שבוע וכן חוברות וספרים שהופצו במעל 4 מיליון עותקים!

 

על ערוצי ההפצה נמנים אתרי אינטרנט בשפות – עברית, אנגלית, צרפתית ספרדית, רוסית ועוד. חנות הפצה, חנות הפצה מקוונת באינטרנט.

 

הסוד של הכוח של הרב ארוש טמון בחיוך האין סופי שלו, באהבה לכל אחד ובאמונה הפשוטה שעוברת בשיעוריו ובהרצאותיו, זהו הכוח שבאמצעותו הצליח הרב ארוש לסחוף אחריו המונים, לקרב אותם ליהדות וליצור קהילה של אלפי משפחות בכל העולם.

 

כמעט חצי יובל עבר מאז תחילת הפעילות של הרב ארוש, מוסדות 'חוט של חסד' הפכו לגולת הכותרת של עולם התשובה עם אלפי תלמידים ומעריצים מכל הזרמים והחוגים. הפעילות של הרב שלום ארוש הצליחה להפוך את ליבם של מאות אלפים בעולם כולו ולהפוך את חייהם לאי של שלווה. אך אין בזה די! הרב רוצה להאיר את העולם כולו, שלא יהיה יהודי אחד שאינו יודע  מה היא שמחה מה זו אמונה.

 

הרב יצא בקמפיין ענק בשם "אש האמונה" בכוחו נצליח ביחד להניע את המהפכה ולתת כוח לרב ארוש להמשיך לחייך, זה הזמן שלנו, עכשיו הרב ארוש מבקש את החיוך שלנו, הוא צריך את העזרה שלנו, תרומה קטנה שתיתן כוח למפעלים האדירים ותקדש את שמו של השי"ת בכל העולם.

 

אלפים כבר הצטרפו ותרמו, הגענו כבר ל50%!!!

עוד דחיפה קטנה, תרומה קטנה מצדך ואנחנו מגיעים אל היעד!

 

אנא היו שותפים ללב הגדול, סייעו לו להמשיך לפעום, התחברו לאהבה הגדולה ולאמונה הנצחית.

 

שתפו את הקמפיין ועזרו לנו להגיע אל היעד!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה