ישראל אחת וארבעים ושמונה אומות העולם

ביום חמישי עמדו על במה אחת בטקס מרכזי "ביד ושם", עולמי ראשון מסוגו נשיא המדינה, ראש הממשלה ביחד עם 48 ראשי אומות העולם בהבעת תמיכה ל"פורום השואה הבינלאומי".

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 02.02.20

ביום חמישי האחרון כ"ו בשבט על אדמת ארץ ישראל, ירושלים בירתנו הקדושה מימי קדם – עמדו על במה אחת בטקס מרכזי "ביד ושם", עולמי ראשון מסוגו נשיא המדינה, ראש הממשלה ביחד עם 48 ראשי אומות העולם בהבעת תמיכה ל"פורום השואה הבינלאומי".

 

היה קידוש השם גדול מאד, שבו הנציגים ביניהם ראשי ממשלות, קנצלרים, נסיכים ובחירים צוטטו בעברית משפטים מתורתנו הקדושה. קנצלר גרמניה הפתיע בעברית עם מבטא קליל דווקא, וכך ברך "ברוך אתה אד-וני, אלוהינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה". נשיא צרפת לעומתו, אמר את שלושת המילים בעברית במבטא צרפתי כבד "זכור ואל תשכח". סגן נשיא ארה"ב אמר אף הוא בעברית "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ויאמרו אמן". גם הנסיך יורש העצר הבריטי, "ובל לנו לשכוח שכל אדם נברא בצלם, בצלם אלוהים ברא אותם, וכל אדם, אפילו חיי אדם אחד, נפש אחת היא הרי עולם ומלואו".

 

תאמרו לי אתם, האין זה חזון אחרית הימים? אין ספק שזהו עידן חדש שבו אומות העולם מביעים תמיכה פורמאלית בינלאומית על הזוועות הנוראיות שנעשו לעם ישראל בשואה האיומה. מעבר להבעה התמיכה קיימת מאחורי הקלעים תאטרליות רוחנית שאולי לא שמעתם עליה.

 

בימים האחרונים אספתי ולקטתי במיוחד עבורכם קוראי ברסלב הנכבדים מספר ידיעות מצדיקים שונים אשר מבטאים את אשר נעשה לא רק ברמה נקודתית שקבלנו תמיכה אלא מתוך המקורות, הזוהר ואפילו גם ענייני משיח. הבה יחדיו נבחן את הדברים האמורים.

 

אחד מהצדיקים אמר, "פוטין מגיע לארץ, הרוסים היו ראשונים שקנו פה שטחים, עכשיו פוטין רוצה חזרה את כל השטחים".

 

האר"י ז"ל אומר שכל גלות מצרים זה גלגולים של אנשי מגדל בבל שלגן נגזר עליהם שיעבדו ולא יתנו להם תבן.

 

קיימת פירמידה שרב העולם לא מכיר, אומר צדיק נסתר אחר, שבמעלה הפירמידה נמצא האפיפיור השחור ומתחתיו האפיפיור הלבן.

 

על הדולר האמריקאי כתוב בלטינית "סדר עולמי חדש" שהנמצא מעל הפירמידה הנ"ל, ומה שייך אמריקה למצרים? היות והגלות הראשונה הייתה צריכה להיות 400 שנה והיא התקצרה ל210 שנים, אם כך חסרים 190 שנה, שחולקו בין הגלויות האחרונות, והאחרונה היא אמריקה, אומה ריקה, שבה אנחנו רואים, מרגישים וחשים בתרבות הכלום והאין, והרדיפה אחרי שום דבר.

 

אותן נשמות שהיו במצרים מתגלגלות שוב וכיום הן למעשה הנשיאים שנמצאים בסדר העולמי החדש והם חרטומי מצרים מהגלות הראשונה. שהם למשעה הגלגולים של אנשי מגדל בבל. פרעה הוא ראש הנחש וכיום הוא האפיפיור השחור, הלוא הוא "גוג".

 

להבדיל משה רבנו עליו השלום הוא גלגול של הבל, ומשיח בן דוד הוא משה הוא הבל. וכבר התחיל ממזמן תיקון העולם עד שיבוא משיח צדקנו.

 

כרגע אנחנו נמצאים בתוך תהליך הגאולה שנקרא 7 שנות תשובה שבה עדיין יש וקיימת אפשרות והזדמנות ביחד אתנו לעלות על הרכבת של הגאולה, לכן התעוררו עם ישראל היקר ותחזרו לאבא שבשמיים. התחילו לשמור תורה ומצוות, שבתות וחגים, טהרה המשפחה, צניעות, כשרות ועוד. "שׁוּבוּ בָּנִים שׁוֹבָבִים אֶרְפָּה מְשׁוּבֹתֵיכֶם הִנְנוּ אָתָנוּ לָךְ כִּי אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ" (ירמיהו כ"ג, ב)

 

ועכשיו זה רגע של גאולה של מה שכתוב בירמיהו (א, טו) "ונתנו איש כסאו פתח ירושלים", זה עכשיו מתקיים שמגיעים נשיאים ומנהיגים מכל העולם לירושלים.

 

***

רוחמה אפרתי  B.A פסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP  תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה בנושאי פסיכולוגיה, תת מודע, יהדות וחסידות. מעבירה סדנאות וערבי הפרשת חלה. לפרטים: 054-2176644

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה