מה יהיה איתי?

עכשיו בואו תעופו רגע עם הדמיון שלכם ותחשבו על באמת משיח כאן! אוקי.מה אתכם?? מה אתם עושים?? איפה אתם אוחזים מבחינה רוחנית, האם פה הנקודה שהייתם רוצים להישאר כל החיים?

4 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 22.12.19

בבוקרו של יום רביעי השבוע קבלנו מאות או אלפים מאתנו בWhat app את ההודעה הבאה, שבה קול של גבר שמזדהה כתלמיד מקורב וסוג של שמש של מו"ר הרב דוד אבוחצירא שליטא, ואשר בשמו מעז להפיץ ולפרסם את ההודעה הכוזבת הבאה בזו הלשון:

 

"משמיים החליטו וקבעו שהמשיח כבר כאן וצריך להתגלות בימים הקרובים . משיח אמור להגיע ממש בקרוב . ביום שלישי הבא, נר שלישי של חנוכה , בשעה 12.00 בצהריים כולנו הגברים באים ומתאספים אצל הרב דוד אבוחצירא לבושים חגיגי, עדיף בלבן לקבל פני משיח צדקנו".

 

אם לומר את האמת, גם אני נפלתי ברשת. ולכמה רגעים שנראו נצח, דיי האמנתי להודעה השקרית. האמת, שרציתי בכל כולי להאמין בהודעה אז הרשתי גם לעצמי להתמוגג ולעוף על כנפי הדמיון.

 

לעוף על כנפי הדמיון כפשוטו. וכך בזמן שאני מאמינה בהודעה הרשתי לעצמי להפליג במחשבות מה קורה לולא באמת מגיע זה עתה המשיח. ובזה עסקינן במאמר הנפלא שלפנינו.

 

אז על מה חשבתי ומה דמיינתי? אצו רצו מחשבות בראש במהירות האור, וגם התרגשתי מאד, שמחתי חייכתי וחשבתי בליבי, רגע.. למה אני בכלל רוצה שיבוא משיח?

 

אני רוצה שיבוא משיח כי תהיה תחיית מתים וב"ה אראה סוף כל סוף את אימא שלי.

 

ואראה את כל הצדיקים הקדושים ואת רבנו הקדוש.

אני רוצה שיבוא משיח כי סוף כל סוף גם תבוא הגאולה האישית הפרטית של כל אחד ואחת מאתנו.

אני רוצה שיבוא משיח כי אז כבר ייעלמו כל הצרות והייסורים מהעולם. כל הקשיים. המחלות. הכל.

אני רוצה שיבוא משיח כי נקבל דעת. את דעת האמת – "שאם דעת קנית, מה חסרת?"

אני רוצה שיבוא משיח שתתגלה מלכותו של השם יתברך בעולם.

ואז עצרתי.

ואז גם שאלתי את עצמי: "רגע.. רגע.. למה את באמת רוצה שיבוא משיח?! האם לצרכים הפרטיים האישיים שלך, לגאולה מכל מה שעובר עלייך כשם שכל אחד רוצה להיגאל? או שאת רוצה שיבוא משיח להתגלות מלכותו יתברך בעולם והמלכת השם בעולם?

 

האם את רוצה שיבוא משיח בגלל האינטרס האישי כי כבר קשה ודיי או שאת רוצה שיבוא משיח לכבוד השם יתברך?

 

האמת שהתשובה אמורה להיות בשביל התגלות מלכות השם יתברך בעולם והשכינה הקדושה שנמצאת שנים בגלות. אבל אחרי שחשבתי על זה הבנתי שזה לא "או" אלא "וגם". כלומר גם בשביל הצרכים האישיים שלי וגם בשביל הקדוש ברוך הוא.

 

אני יודעת, זה לא נשמע הכי טוב ומי יודע מה, אבל זו המציאות שלי. הלוואי ואזכה לבטל את עצמי לבורא יתברך.

 

ואז בום.

רגע. ופה עצרתי ופחד אחז בי. פחד על ממש.

בידוע שכאשר משיח בן דוד בא ומתגלה בעולם זהו. זהו טוטאלי וחד משמעי.

 

זהו זה. על הדברים הרוחניים השמימיים שעליהם עומד העולם. למה הכוונה? קראו היטב.  זהו, אי אפשר לחזור יותר בתשובה ואי אפשר יותר להתקדם בסולם המידות ואי אפשר גם לעלות מעלה מבחינה רוחנית, וזהו גם לא נקבל על זה שכר.

 

מדוע? מדוע זהו-זה, למה כזה אקוטי, חד וחלק, מה יקרה? מדוע שכשאר יתגלה משיח כל זה ייעצר, בעוד שהיום ישנה בחירה חופשית ואישית ואנחנו גם מקבלים על זה שכר. כי תתגלה הדעת, דעת האמת בעולם, ואז תעלם אפשרות הבחירה כי כולם כבר ידעו מה נכון ומה שקר, וימליכו את השם יתברך וגם לא תהיה יותר בחירה, תהיה רק הדרך האחת והיחידה דרך של תורה ומצוות, לא תהיינה דרכים אחרות וגם לא אפשרויות בחירה, הכל יהיה ברור ומובן וחד משמעי. היום, כשהכל מבולבל, לא ברור ואמורפי פה בדיוק נמצאת הבחירה בתוך הבלבול, הקושי, החושך.

 

זאת אומרת, במילים אחרות, כשמשיח יבוא ויתגלה איפה שאתה נמצא ברמה הרוחנית שלך – שם אתה תישאר לעולם.

 

פאוזה. עצרו.

 

מממהההה??? אימא! איזה פחד עולם! איפה שאני נמצאת שם אני אשאר לעולם ? ביום שלישי בשעה 12.00 בצהריים מגיע המשיח ואני.. איפה אני נמצאת מבחינה רוחנית? ומה.. להישאר ככה לכל החיים מבלי אפשרות להתקדם? תודו שזה משתק לגמרי. ידיעה מפחידה.

 

רק בכלל התחלתי לנסות לעלות על דרך המלך המדשדשת שלי ואני רוצה עוד להמשיך ולהתקדם ולדהור הלאה..  האם אני בכלל מוכנה לקבלת פני משיח? ואיפה אני נמצאת מבחינה רוחנית? נפשית?

 

זה הרי ידעו שעלינו בכל יום ויום לחכות לו שיבוא, ולא זאת בלבד אלא גם להתפלל על זה ולרצות בלב. לצפות לקוות ולהתפלל. שהרי כאשר משיח מגיע גם השכינה הקדושה משתחררת מגלותה וכן גם כל עם ישראל. דברים ברומו של עולם ממעשי בראשית ועד בכלל כולל כל העולמות כולם תלויים בהתגלות משיח.

 

ופתאום מהתרגשות ושמחה קבלתי עצבות וחולשה. ההודעה השקרית שהייתה נשמעת קצת אמתית גרמה לי להבין שאני בעצם בכלל לא מוכנה לקבל פני משיח ורחוקה אלפי שנות אור מלהגיע לתכלית שלי ושיש לי להפסיק פה עוד המון הן ברמה האישית הפרטית והן ברמה של הגאולה הכללית של עם ישראל..

 

ואז הבנתי גם שאני בעצם כמו כולנו, ישנה את החיים. לישון את החיים זה הדבר הכי נורא שהיצר הרע יכול לעשות לנו. הוא פשוט מרדים אותנו ומסובב לנו את כל החושים ובכך מערפל אותנו שיש לנו עוד זמן, והכל בסדר, ומה שונה אתמול מהיום, ואם נפלת חס ושלום אין תקנה, והכל ייאוש ואין כוחות וכן הלאה ועל זו הדרך.

 

הכל הבל הבלים ושקר ותרמית של היצר הרע שמנסה עוד ועוד להרחיק אותנו מן המטרה שהיא להמליך את השם יתברך ובעצם כך ככל שיותר ויותר ימליכו את השם יתברך כך תתגלה מלכותו בעולם ביתר שאת כבוד פאר והדר וממלא משיח יבוא.

 

חברים יקרים, צחוק או לא, אותו אחד שהקליט את ההודעה במעשה קונדס וקיקיוני גרם לי להבין באופן חד משמעי שאנחנו ממש בתרדמת.

 

מגיעה הגאולה ואיפה אנחנו נמצאים? היי שם עמוק עמוק בתוך הבור בתרדמה רוחנית כי היצר הרע מרדים אותנו שיש זמן .. וחיכנו כל כך הרבה ונמשיך  עוד לחכות.

 

שקר. המשיח בא בהפתעה גמורה כשם שיש עוד כמה דברים שבאים בהיסח הדעת ובהפתעה גמורה כשאתה הכי לא מוכן לזה. פתאום משיח בא. ואז גמרנו לטוב ולמוטב.

 

תזכרו מה שנספיק עכשיו והיום יהיה שלנו. מה שנעשה אחרי ביאת משיח כבר יהיה ללא שכר וללא רושם של אפשרות בחירה. אלא עשייה ברורה ומובנת שככה צריך להיות.

 

עכשיו בואו תעופו רגע עם הדמיון שלכם ותחשבו על באמת – משיח כאן.  אוקי. משיח כאן! מה אתכם?? מה אתם עושים?? איפה אתם אוחזים מבחינה רוחנית ותשאלו את עצמכם עם יד על הלב, האם פה בזו הנקודה הייתם רוצים להישאר כל החיים? על זה הייתם מתפשרים ובזה מסתפקים? אני, חד משמעית לא! מי מצטרף אליי?

 

 

* * *

רוחמה אפרתי B.A בפסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP  תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה, מעבירת סדנאות וערבי הפרשת חלה. לפרטים: 054-2176644

 

 

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה