סלט תירס פיקנטי

את הסלט הזה אי אפשר להפסיק! ירדנה סלטר על פלורת חיידקי המעי ותרומתם למערכת החיסונית, לאנרגיות ולמראה שלנו. פלוס, סלט תירס מושלם!

2 דק' קריאה

ירדנה סלטר

פורסם בתאריך 15.03.21

אתם בוודאי מודעים לכך שבעולם של היום אורח החיים הנורמאלי, כביכול, הורס את הסביבה התקינה של בני מעינו – פלורת החיידקים הטובים במעיים, אלה שתורמים את תרומתם הנדיבה והאדירה, לפחות כ-80%, למערכת החיסונית שלנו.

 

האם אתם מבינים עד כמה נתון זה משפיע על המוח שלנו לתפקד? על רמת האנרגיות? וזה עוד בלי להזכיר איך אנחנו נראים או מרגישים!

 

חיסונים, תרופות, סמים, אלכוהול, סיגריות, חומרי הדברה, אוכל מעובד, לחץ, סוכר לבן, קפה, משקאות אנרגיה ועוד – כל אלה מחלישים והורסים את האיזון של החיידקים הטובים בגוף שלנו. הורסים את מצב הרוח, את המראה שלנו והיכולת של הגוף להתמודד עם ניסיונות פיזיים. תראו מה קורה היום עם המחלות שתוקפות בני אדם מקטן ועד גדול!

 

זו הסיבה שאני אוהבת, מעריכה ומודה לבורא עולם כל יום על כל הירקות והפירות והירקות שהתברכנו בהם, עשבי התיבול, צמחי המרפא, השייקים הבריאים, המיצים, סוגי התה, נשימות פנימה והחוצה, השמש והליכה בריאה. וכמובן, על התפילה האישית שעושה ניסים ונפלאות לגוף ולנשמה כאחד.

 

עלינו לתת את הדעת לתמרורים שבדרך, ובעיקר ל"ונשמרתם לנפשותיכם"! לשים לב לאוכל שנכנס לגוף שלנו. זאת התחייבות לאמת, אבל גם התחייבות לבריאות. זה מעצים את הגוף והנפש וזה ישפר לנו הרגשות נפלאות – מעייפות לרעננות, מכעס להבנה, מערפל לבהירות, מהבלים להכי נפלא ושמח.

 

להתחייב לאמת, כמו שאמרתי, זה להתחייב לבריאות! הקב"ה ברא אותנו להיות יצורים בריאים, מלאי חיות ושמחה. בכל אופן, אם האמת הזאת 'גדולה' עליכם עדיין אפשר להתחיל עם משהו נפלא וטוב, כמו סלט התירס הפיקנטי למטה בתור התחלה לטובה. הנה מתכון קל להכנה לדרך בריאה ונפלאה!

 

 

מצרכים:

5 כוסות חסה רומית

כוס פטרוזיליה קצוצה

2 כוסות מלפפונים חתוכים

2 כוסות עגבניות חתוכות / למי שמעדיף – עגבניות שרי חצויות

2 כוסות תירס טרי

1 כף פלפל חלפיניו קצוץ – לא חובה למי שלא אוהב חריף

 

רוטב:

רבע כוס שמן זית

5 כפות מיץ לימון

2 כפות גבינת פטה או שמרים תזונתיים

2 כפיות כמון

1 כפית פפריקה

1 כפית מלח ים

1/2 כפית פלפל שחור / או פלפל שחור גרוס

 

הוראות הכנה:

 

1. מערבבים את כל המצרכים בקערה.

 

2. מוסיפים את כל המצרכים של הרוטב, מערבבים ומגישים.

 

אפשר לקשט עם זיתי קלמטה.

 

בתיאבון!

 

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה