קליפה

קליפה - בשעה שהתלמיד בא לשמוע תורה מפי הרב, אזי גם הרע של התלמיד, כלומר הקליפות שנבראו על ידי הרע שלו, באים גם כן לשמוע, אבל על ידי שכל תלמיד אינו שומע אלא השייך לנשמתו, על ידי זה בורחים הקליפות...

1 דק' קריאה

מערכת ברסלב ישראל

פורסם בתאריך 07.04.21

קליפות
 
 
יש שדים שמצויים בבתים, שהם מקלקלים את השלום בית, ועל ידי זה כעס וקטטות בבית. ועיקר הבית הוא האישה, כי ביתו זו אישתו, ועל כן על פי רוב עיקר הקטטות ממנה. ולפעמים נאחזים בשאר בני הבית, ועל ידי זה נעשים הקטטות והמריבות הנ"ל, ועל ידי זה באים יסורים על בני הבית. וזה מפורש בפסוק: "בתיהם שלום מפחד", ודרשו חז"ל: מפחד, אלו השדים, וזהו "שלום מפחד", כי השלום הוא היפך הפחד, שהם אותם שדים המקלקלים את השלום הבית.
 
מי שמחמיר לאחרים ומקל לעצמו ואומר על מה שלא שמע ששמע, על ידי זה אינו זוכה לראות ביופי המלך, כי הקליפה של אדום שהיא יראה רעה, מחשיכה מאור עיניו מלהסתכל ביופי פני המלך.
 
מי ששערותיו מרובים שלא על פי הטבע, זה עלול לגרום לנזקים רבים, ולפגעים רעים מהסיטרא אחרא. סגולתו שיקרא את הפרשה שקוראים ביום כיפור.
 
מי שאין יכול ללמוד כי אין לו פנאי ולומד בשבת וראש חודש, בזה הוא עוצר את רוח הטומאה.
 
בשעה שהתלמיד בא לשמוע תורה מפי הרב, אזי גם הרע של התלמיד, כלומר הקליפות שנבראו על ידי הרע שלו, באים גם כן לשמוע, אבל על ידי שכל תלמיד אינו שומע אלא השייך לנשמתו, על ידי זה בורחים הקליפות ואינם יכולים לשמוע, אבל יש קליפה דקה שהיא קרובה לקדושה והיא אינה בורחת, אלא כשיש בתורה ישועת ישראל, אזי היא גם כן בורחת.
 
במקום מריבה, שם השטן.
 
מי שמהרהר הרהורי ניאוף, גם אישתו באה לידי הרהורים, וכשאישתו מהרהרת על ידי זה הקליפות באות עליה בחלום ועל ידי זה הבנים שלה מתים.
 
על ידי הוצאת זרע לבטלה בורא קליפות המתלבשים בבני אדם המתנגדים וחולקים עליו ועושים לו יסורים.
 
יש רשע שמצליח וכשרודף את הצדיק, אזי הקליפות בעצמם נוקמים ממנו. 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה