סט דרשות התהילים – הרב אהרן זכאי, שישה כרכים

סט דרשות התהילים – שישה כרכים על מזמורי התהילים מאת הרב אהרן זכאי!

סט דרשות התהילים – סט שישה כרכים נפלאים הכוללים פירושים, רעיונות, פניני דרוש, מעשיות ומשלים על מזמורי התהילים בשפה צחה, קלה ושווה לכל נפש! מאת המחבר הרב אהרן זכאי.

סט דרשות התהילים – ספר התהילים של דוד המלך ע”ה, נעים זמירות ישראל, ניצב בין כ”ד ספרי הקודש כספר והתהילות והתפילות הנצחי של עם ישראל, וכולו מזמורים של השתפכות הנפש. זהו הספר שליווה את עם ישראל בכל התקופות, בו נמצא ניחומים לנפשו בחשכת הצרות, בו ראה אור יהל בדרכו הרוחנית. ובסט הנפלא הזה – תמצאו פירושים מרוממים, מחזקים ומיוחדים לכל עת ומצב!

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$49.77

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2010
תיאור הספר סט דרשות התהילים – שישה כרכים על מזמורי התהילים מאת הרב אהרן זכאי! סט דרשות התהילים – סט שישה כרכים נפלאים הכוללים פירושים, רעיונות, פניני דרוש, מעשיות ומשלים על מזמורי התהילים בשפה צחה, קלה ושווה לכל נפש! מאת המחבר הרב אהרן זכאי. סט דרשות התהילים – ספר התהילים של דוד המלך ע”ה, נעים זמירות ישראל, ניצב בין כ”ד ספרי הקודש כספר והתהילות והתפילות הנצחי של עם ישראל, וכולו מזמורים של השתפכות הנפש. זהו הספר שליווה את עם ישראל בכל התקופות, בו נמצא ניחומים לנפשו בחשכת הצרות, בו ראה אור יהל בדרכו הרוחנית. ובסט הנפלא הזה – תמצאו פירושים מרוממים, מחזקים ומיוחדים לכל עת ומצב! מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט דרשות התהילים - הרב אהרן זכאי, שישה כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה