שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל!

 

שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל – ספר ייחודי המאגד בתוכו דיבורים ושיחות נפלאות של רבי ישראל בער אודסר זיע”א, מתוך קלטות שהוקלטו בחייו.

 

שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל – הספר מאגד בתוכו נושאים רבים ומגוונים העוסקים בחייו המיוחדים של רבי אודסר: סיפור ההתקרבות, הפגישה עם רבי ישראל קרדונר, הנסיעה לירושלים, עבודתו הרוחנית, ההתנגדות על ספרי רבי נחמן מברסלב, מסירות נפשו וקרן הפצת ספרי רבי נחמן שהקים, נס הפתק והסיפור המופלא, כתבי רבינו העתיקים ועוד. בסוף הספר מצורף התיקון הכללי הידוע בסגולותיו הנפלאות לכל זמן ומצב!

 

“הדיבור שלי הוא דבר גדול לרפואה ואמונה, הדיבור שלי יש לו כוח. לי היה מסירות נפש בשביל ה’ יתברך, בשביל היהדות, ובשביל רבינו נחמן. אני יש לי רחמנות, אני רוצה לעזור!…” רבי ישראל בער אודסר זיע”א.

 

280 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$4.74

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2119
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל!   שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל – ספר ייחודי המאגד בתוכו דיבורים ושיחות נפלאות של רבי ישראל בער אודסר זיע”א, מתוך קלטות שהוקלטו בחייו.   שמע ישראל – הביוגרפיה של סבא ישראל – הספר מאגד בתוכו נושאים רבים ומגוונים העוסקים בחייו המיוחדים של רבי אודסר: סיפור ההתקרבות, הפגישה עם רבי ישראל קרדונר, הנסיעה לירושלים, עבודתו הרוחנית, ההתנגדות על ספרי רבי נחמן מברסלב, מסירות נפשו וקרן הפצת ספרי רבי נחמן שהקים, נס הפתק והסיפור המופלא, כתבי רבינו העתיקים ועוד. בסוף הספר מצורף התיקון הכללי הידוע בסגולותיו הנפלאות לכל זמן ומצב!   “הדיבור שלי הוא דבר גדול לרפואה ואמונה, הדיבור שלי יש לו כוח. לי היה מסירות נפש בשביל ה’ יתברך, בשביל היהדות, ובשביל רבינו נחמן. אני יש לי רחמנות, אני רוצה לעזור!…” רבי ישראל בער אודסר זיע”א.   280 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שמע ישראל - הביוגרפיה של סבא ישראל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה