א אידישע קאפ חלק 3 – גדי פולק

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

א אידישע קאפ חלק 3 מאת גדי פולק!

 

א אידישע קאפ חלק 3 – ספר ייחודי המאגד שאלות מאתגרות לפיתוח הכישרונות ולחידוד המחשבה בעזרת סיפורים, מאת המחבר והצייר הנודע גדי פולק.

 

עלילות החיים מורכבות ומפתיעות לעיתים, מעבר לכל דמיון. הספר הנוכחי מסדרת א אידישע קאפ לוקח אותנו לכיוון אחר ושונה, מאתגר לא פחות מקודמיו ואולי אף יותר. ספר זה מורכב משלושה סיפורי חיים שהתרחשו באמת, אשר מלבד היותם סיפורים חינוכיים ומרתקים כשלעצמם, הרי שכל סיפור שזור ברצף של אירועים מתמיהים ומסקרנים, שהמכנה המשותף ביניהם הוא שהם מותירים אחריהם שובל של תהיות ומבוכים, ורק בכוחו ובמוחו של א אידישע קאפ – הראש היהודי, תוכלו לעמוד באתגר, לפענח את מורכבות העבודות ולהבין מה באמת קרה שם.

 

58 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים באיורים מרהיבים, כריכה קשה.

 

קנו מתנה מדהימה לילדים! אתגרו אותם ואתכם עם זמן איכות משפחתי נפלא!

מחיר באתר

$16.40

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1405
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   א אידישע קאפ חלק 3 מאת גדי פולק!   א אידישע קאפ חלק 3 – ספר ייחודי המאגד שאלות מאתגרות לפיתוח הכישרונות ולחידוד המחשבה בעזרת סיפורים, מאת המחבר והצייר הנודע גדי פולק.   עלילות החיים מורכבות ומפתיעות לעיתים, מעבר לכל דמיון. הספר הנוכחי מסדרת א אידישע קאפ לוקח אותנו לכיוון אחר ושונה, מאתגר לא פחות מקודמיו ואולי אף יותר. ספר זה מורכב משלושה סיפורי חיים שהתרחשו באמת, אשר מלבד היותם סיפורים חינוכיים ומרתקים כשלעצמם, הרי שכל סיפור שזור ברצף של אירועים מתמיהים ומסקרנים, שהמכנה המשותף ביניהם הוא שהם מותירים אחריהם שובל של תהיות ומבוכים, ורק בכוחו ובמוחו של א אידישע קאפ – הראש היהודי, תוכלו לעמוד באתגר, לפענח את מורכבות העבודות ולהבין מה באמת קרה שם.   58 עמודים מרתקים וסוחפים, מלאים באיורים מרהיבים, כריכה קשה.   קנו מתנה מדהימה לילדים! אתגרו אותם ואתכם עם זמן איכות משפחתי נפלא!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "א אידישע קאפ חלק 3 - גדי פולק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה