אהרל’ה 2

,“אני, אהר’לה מרגלית הקטן והנכה – גדול ומשוחרר אהיה! לי, לאהר’לה מרגלית הדחוי והעזוב – יהיה כוח להחלץ מהמצב הזה! אני חייב ללמוד ללכת, אני מוכרח ללמוד לדבר, בעזרת השם אני אצליח להיות כמו כולם!…”

 

 

אהר’לה 2 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגלית המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת המחברת  הדס אירנשטיין.

 

אהר’לה 2 – מכרים ותיקים אנחנו. פעמים רבות פגשתי אתכם: מעל גבי דפיו של הספר “אתהלך”, כשהאזנתם להרצאותיי, ולאחרונה ממש, לפני כמחצית השנה כשקראתם על התמודדות שלי בספר אהר’לה 1.

 

אתם בוודאי זוכרים, הייתי ילד נכה ומגמגם. ילדים לא מספיק רגישים לעגו לי מאחורי גבי (ואני התעלמתי כאילו לא שמעתי דבר) ולפעמים לא טרחו אפילו להתלחש מאחורי גבי, אלא לעגו לי בפני ממש. לעגו על נכותי, על צורת דיבורי…. ימים ולילות הזלתי דמעות רותחות מתחת לשמיכות. אלא שדווקא שם, מתחת לשמיכות, מתוך מאות שעות של בכי, אבל גם מאות שעות של מחשבה והתבוננות, נוצקה בי החלטת חיים יצוקה מפלדה:

“אני, אהר’לה מרגלית הקטן והנכה – גדול ומשוחרר אהיה! לי, לאהר’לה מרגלית הדחוי והעזוב – יהיה כוח להחלץ מהמצב הזה! אני חייב ללמוד ללכת, אני מוכרח ללמוד לדבר, בעזרת השם אני אצליח להיות כמו כולם!…”

והחלטה זו מנחה אותי עד היום ומעניקה לי כוחות להמשיך לצעוד! ומהמקום הכי עמוק בלב שלי, אני רוצה לומר לכם, ילדים וילדות יקרים וחמודים, אם אני הצלחתי בס”ד להרפא מהגמגום הנורא שלי, אז כל אחד ואחת מכם יכולים להשיג ולממש הרבה מאוד מהחלומות והתקוות שלכם. אני בטוח ביכולות שלכם ומתפלל להצלחתכם! 

 

מומלץ מאוד!

 

קומיקס מרתק וסוחף, מתאים כמתנה ייחודית, מקורית וערכית!

 

59 עמודים מרתקים וסוחפים! כריכה קשה.

 

מחיר באתר

$16.40

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1266
תיאור הספר ,“אני, אהר’לה מרגלית הקטן והנכה – גדול ומשוחרר אהיה! לי, לאהר’לה מרגלית הדחוי והעזוב – יהיה כוח להחלץ מהמצב הזה! אני חייב ללמוד ללכת, אני מוכרח ללמוד לדבר, בעזרת השם אני אצליח להיות כמו כולם!…”     אהר’לה 2 – סיפורו המפעים ומעורר ההשראה של הרב אהרן מרגלית המוגש לילדים בצורת קומיקס מרהיב וצבעוני, מאת המחברת  הדס אירנשטיין.   אהר’לה 2 – מכרים ותיקים אנחנו. פעמים רבות פגשתי אתכם: מעל גבי דפיו של הספר “אתהלך”, כשהאזנתם להרצאותיי, ולאחרונה ממש, לפני כמחצית השנה כשקראתם על התמודדות שלי בספר אהר’לה 1.   אתם בוודאי זוכרים, הייתי ילד נכה ומגמגם. ילדים לא מספיק רגישים לעגו לי מאחורי גבי (ואני התעלמתי כאילו לא שמעתי דבר) ולפעמים לא טרחו אפילו להתלחש מאחורי גבי, אלא לעגו לי בפני ממש. לעגו על נכותי, על צורת דיבורי…. ימים ולילות הזלתי דמעות רותחות מתחת לשמיכות. אלא שדווקא שם, מתחת לשמיכות, מתוך מאות שעות של בכי, אבל גם מאות שעות של מחשבה והתבוננות, נוצקה בי החלטת חיים יצוקה מפלדה: “אני, אהר’לה מרגלית הקטן והנכה – גדול ומשוחרר אהיה! לי, לאהר’לה מרגלית הדחוי והעזוב – יהיה כוח להחלץ מהמצב הזה! אני חייב ללמוד ללכת, אני מוכרח ללמוד לדבר, בעזרת השם אני אצליח להיות כמו כולם!…” והחלטה זו מנחה אותי עד היום ומעניקה לי כוחות להמשיך לצעוד! ומהמקום הכי עמוק בלב שלי, אני רוצה לומר לכם, ילדים וילדות יקרים וחמודים, אם אני הצלחתי בס”ד להרפא מהגמגום הנורא שלי, אז כל אחד ואחת מכם יכולים להשיג ולממש הרבה מאוד מהחלומות והתקוות שלכם. אני בטוח ביכולות שלכם ומתפלל להצלחתכם!    מומלץ מאוד!   קומיקס מרתק וסוחף, מתאים כמתנה ייחודית, מקורית וערכית!   59 עמודים מרתקים וסוחפים! כריכה קשה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אהרל'ה 2"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה