אורות הצדיק – הראי”ה קוק

מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א כתב רבות על דמות הצדיק וחשיבותו ונראה שלא ניתן לעמוד על מכלול תורתו הכרת דמות הצדיק שבתורתו…

 

אורות הצדיק – חיבור ייחודי אודות אורח חייו של הצדיק – דיבורו, חשיבותו, דמותו, אהבתו לכל אדם, השפעת הייסורים שמקבל על עצמו ועוד שהעלה על הכתב מרן הראי"ה קוק – הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א, וליקט וקיבץ וערך – דן סתר. בחיבור זה קובצו רמ"ח פסקאות בנושא הצדיק בבחינת ה'רמח' שלקח הכהן הגדול, מרן הרב, לנצח עימו את העולם, ובבחינת רמ"ח איבריו – כמניין שמו – אברהם, בהם עבד את בוראו במסירות נפש כל ימי חייו. החיבור מחולק לי"ג פרקים כנגד י"ג מידותיו של הקב"ה, אליהן נדמה הצדיק כדי להיות "בסוד הצורה העליונה" וכלשון התורה – "בצלם אלוקים", שבגימטריא זה – רמ"ח.

 

"ולפי צדקו של אדם הוא מתדמה ליוצרו, יוצר כל באומר, ואין אדם בעולם שלא יהיה בו קורטוב של צדקות".

 

127 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.90

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2050
תיאור הספר מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א כתב רבות על דמות הצדיק וחשיבותו ונראה שלא ניתן לעמוד על מכלול תורתו הכרת דמות הצדיק שבתורתו…   אורות הצדיק – חיבור ייחודי אודות אורח חייו של הצדיק – דיבורו, חשיבותו, דמותו, אהבתו לכל אדם, השפעת הייסורים שמקבל על עצמו ועוד שהעלה על הכתב מרן הראי"ה קוק – הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א, וליקט וקיבץ וערך – דן סתר. בחיבור זה קובצו רמ"ח פסקאות בנושא הצדיק בבחינת ה'רמח' שלקח הכהן הגדול, מרן הרב, לנצח עימו את העולם, ובבחינת רמ"ח איבריו – כמניין שמו – אברהם, בהם עבד את בוראו במסירות נפש כל ימי חייו. החיבור מחולק לי"ג פרקים כנגד י"ג מידותיו של הקב"ה, אליהן נדמה הצדיק כדי להיות "בסוד הצורה העליונה" וכלשון התורה – "בצלם אלוקים", שבגימטריא זה – רמ"ח.   "ולפי צדקו של אדם הוא מתדמה ליוצרו, יוצר כל באומר, ואין אדם בעולם שלא יהיה בו קורטוב של צדקות".   127 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אורות הצדיק - הראי"ה קוק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה