איחוד התורה והמדע – הרב יצחק גינזבורג

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

איחוד התורה והמדע – האם זה אפשרי?

 

איחוד התורה והמדע – ספר ייחודי העוסק בשאלת השאלות – האם אפשר לחבר ולאחד את התורה והמדע, שני עולמות שונים האחד מהשני? מאת הרב יצחק גינזבורג ביחד עם ניר מנוסי.

 

איחוד התורה והמדע – האדם מתפלא, ופליאתו לובשת שתי צורות: דתית ומדעית. אך הדת והמדע מתקשים לדור בכפיפה אחת. רבים האוהבים את האחד מנוכרים לאחר, אפילו עוינים כלפיו. מאמצי החיבור הקיימים מנסים להכפיף את אחד מהעולמות לשני, או לאחוז בשניהם – אך בהפרדה. האם לא יתכן חיבור עמוק ושלם יותר בין שני העולמות, שלא רק יאחז בשניהם אלא גם יאחד אותם? במסורת היהודית מסתתר חזון בו חוכמת הא-ל וחוכמת האדם מתאחדות לכדי אמת שלמה אחת – חזון של איחוד התורה והמדע. התורה ממשילה את שתי החוכמות למים העליונים והתחתונים של מעשה בראשית, שהופרדו בשעת בריאתם אך עתידים לשוב ולהתמזג באחרית הימים. ספר זה פורש את חזון האיחוד, שורשיו והשלכותיו, ומציע צעדים ראשונים להגשמתו.

 

597 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.23

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2169
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   איחוד התורה והמדע – האם זה אפשרי?   איחוד התורה והמדע – ספר ייחודי העוסק בשאלת השאלות – האם אפשר לחבר ולאחד את התורה והמדע, שני עולמות שונים האחד מהשני? מאת הרב יצחק גינזבורג ביחד עם ניר מנוסי.   איחוד התורה והמדע – האדם מתפלא, ופליאתו לובשת שתי צורות: דתית ומדעית. אך הדת והמדע מתקשים לדור בכפיפה אחת. רבים האוהבים את האחד מנוכרים לאחר, אפילו עוינים כלפיו. מאמצי החיבור הקיימים מנסים להכפיף את אחד מהעולמות לשני, או לאחוז בשניהם – אך בהפרדה. האם לא יתכן חיבור עמוק ושלם יותר בין שני העולמות, שלא רק יאחז בשניהם אלא גם יאחד אותם? במסורת היהודית מסתתר חזון בו חוכמת הא-ל וחוכמת האדם מתאחדות לכדי אמת שלמה אחת – חזון של איחוד התורה והמדע. התורה ממשילה את שתי החוכמות למים העליונים והתחתונים של מעשה בראשית, שהופרדו בשעת בריאתם אך עתידים לשוב ולהתמזג באחרית הימים. ספר זה פורש את חזון האיחוד, שורשיו והשלכותיו, ומציע צעדים ראשונים להגשמתו.   597 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "איחוד התורה והמדע - הרב יצחק גינזבורג"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה