אלישמע ואפרים במדבר סיני

בואו והצטרפו בהנאה אל מסעם המסעיר והמרתק
של אלישמע ואפרים במדבר סיני, בדרך לקבלת התורה!

בואו להכיר את המשפחה היהודית ואת קורותיה מאז
קריעת ים סוף: את אבא, אמא, אלישמע ואפרים ושתי
השישיות המקסימות…

אלישמע ואפרים במדבר סיני – בואו לחוות עם כל עם ישראל את האירועים הנפלאים והמכוננים בקומיקס מרהיב ונפלא, עם איורים מדהימים של הצייר והאומן דוד ביכמן: שירת הים, הישיבה בסוכת ענני הכבוד, עמוד הענן ועמוד האש, אירועי מרה ואילים, השלו והמן, הבאר, מלחמת עמלק. חוויות עם ישראל כולו נשקפות אלינו דרך סיפור חייהם של בני המשפחה באותה תקופה, מתוך קריאה מרתקת ומענגת.

אלישמע ואפרים במדבר סיני – פרויקט יחודי בסדרת הקומיקס התורני של המחבר מרדכי חלמיש. בספר זה נעשתה המחשה מיוחדת ומדויקת על פי דברי הגמרא ומדרשי חז”ל ורבותינו הראשונים והאחרונים.

מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא לכל המשפחה!

102 עמודים צבעוניים ומרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.27

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1224
תיאור הספר בואו והצטרפו בהנאה אל מסעם המסעיר והמרתק של אלישמע ואפרים במדבר סיני, בדרך לקבלת התורה! בואו להכיר את המשפחה היהודית ואת קורותיה מאז קריעת ים סוף: את אבא, אמא, אלישמע ואפרים ושתי השישיות המקסימות… אלישמע ואפרים במדבר סיני – בואו לחוות עם כל עם ישראל את האירועים הנפלאים והמכוננים בקומיקס מרהיב ונפלא, עם איורים מדהימים של הצייר והאומן דוד ביכמן: שירת הים, הישיבה בסוכת ענני הכבוד, עמוד הענן ועמוד האש, אירועי מרה ואילים, השלו והמן, הבאר, מלחמת עמלק. חוויות עם ישראל כולו נשקפות אלינו דרך סיפור חייהם של בני המשפחה באותה תקופה, מתוך קריאה מרתקת ומענגת. אלישמע ואפרים במדבר סיני – פרויקט יחודי בסדרת הקומיקס התורני של המחבר מרדכי חלמיש. בספר זה נעשתה המחשה מיוחדת ומדויקת על פי דברי הגמרא ומדרשי חז”ל ורבותינו הראשונים והאחרונים. מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא לכל המשפחה! 102 עמודים צבעוניים ומרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אלישמע ואפרים במדבר סיני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה