אמנות החינוך – הרב יצחק גינזבורג

ספרו המדהים של הרב יצחק גינזבורג – אמנות החינוך!

אמנות החינוך – ספר הדרכה ראשון במעלה להכוונת ופיתוח כישוריו של כל מי עוסק בחינוך, הן במסגרות פורמאליות והן בלא פורמאליות, וכמובן – בבית ובמשפחה – מאת הרב יצחק גינזבורג.

אמנות החינוך – מבוסס על סדרת שיעורים של הרב יצחק גינזבורג על גונטרס “כללי החינוך וההדרכה”. במסגרת השיעורים הללו הסביר הרב גינזבורג הן את יסודות החינוך היהודי, מטרותיו והנחותיו לגבי נפש האדם, והן את המיומנויות הנצרכות לעוסקים בחינוך כדי להצליח במשימתם עם תלמידיהם וחניכיהם. בספר מובאות גם דוגמאות רבות ורלוונטיות המציגות את האופן בו ניתן ליישם את העצות הנפלאות של קונטרס “כללי החינוך וההדרכה”.

מומלץ מאוד!

205 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.08

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-8895
תיאור הספר ספרו המדהים של הרב יצחק גינזבורג – אמנות החינוך! אמנות החינוך – ספר הדרכה ראשון במעלה להכוונת ופיתוח כישוריו של כל מי עוסק בחינוך, הן במסגרות פורמאליות והן בלא פורמאליות, וכמובן – בבית ובמשפחה – מאת הרב יצחק גינזבורג. אמנות החינוך – מבוסס על סדרת שיעורים של הרב יצחק גינזבורג על גונטרס “כללי החינוך וההדרכה”. במסגרת השיעורים הללו הסביר הרב גינזבורג הן את יסודות החינוך היהודי, מטרותיו והנחותיו לגבי נפש האדם, והן את המיומנויות הנצרכות לעוסקים בחינוך כדי להצליח במשימתם עם תלמידיהם וחניכיהם. בספר מובאות גם דוגמאות רבות ורלוונטיות המציגות את האופן בו ניתן ליישם את העצות הנפלאות של קונטרס “כללי החינוך וההדרכה”. מומלץ מאוד! 205 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אמנות החינוך - הרב יצחק גינזבורג"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה