בסך הכל ילדה

מה יקרה בין שתי האחיות?
המתח יישאר?
האם המריבות רק יגדלו עם הגיל?
או שיש סיכוי למשהו חדש?

אחרי שהשלישייה נולדה במזל טוב, הרבה דברים השתנו בבית, ולא רק לטובה…

"לא הוגן שאת תישארי תמיד הבכורה! הכי טוב שמעתה נתחלף בינינו כמו יעקב ועשיו. אני אהיה בתפקיד הגדולה בבית, ואת תקראי ספרים כל היום…"
היא השתתקה, נבהלה מעצמה? אבל מהר מאוד פינתה הבהלה מקום לתסכולים ישנים.

בסך הכל ילדה – סיפור מרגש וסוחף על התמודדות של שתי בנות ושני אחים אליהם הצטרפו שלישייה ששליש ממנה, אחד התינוקות, הכניס ללבבות הרבה פחד, תפילות ותקווה, וגם הסתכלות חדשה אחרי שהוטס בדחיפות לארצות הברית.

בסך הכל ילדה – סיפור ההתמודדות של ציבי בת האחת-עשרה שמצטערת שהחופש נגמר. על שרה'לה הבכורה שהיא בת רבע לשלוש עשרה  ולה יש תפקידים קבועים, אך בקושי מואילה בטובה למלא.  השלישי במשפחה הוא חיים, ילדון חמוד בן שמונה שאוהב לקרוא ולקרוא וגם… לעזור. אחריו מגיע נפתלי בן החמש וחצי, שובב לא קטן  אך חמוד להפליא. ואז – השלישייה הכי שובבה: מיכלי, דודי ויוני בני השלוש. ומאז שהם הצטרפו למשפחה החיים השתנו לגמרי!

בסך הכל ילדה – סיפור המעלה שאלות שמהוות אתגרים והתמודדויות במשפחות רבות, חולי, כאב ורגעים משעשעים. וגם, מי קבע שהבכורה צריכה לקחת אחריות ולעזור יותר מכולם? למה ציבי לא מדברת עם שרה'לה ישירות? ולמה, למרות שניסתה, לא יצאו מזה דברים טובים?

בסך הכל ילדה – סיפורה של הסופרת גילה המאירי,  291 עמודים סוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.77

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1718
תיאור הספר מה יקרה בין שתי האחיות? המתח יישאר? האם המריבות רק יגדלו עם הגיל? או שיש סיכוי למשהו חדש? אחרי שהשלישייה נולדה במזל טוב, הרבה דברים השתנו בבית, ולא רק לטובה… "לא הוגן שאת תישארי תמיד הבכורה! הכי טוב שמעתה נתחלף בינינו כמו יעקב ועשיו. אני אהיה בתפקיד הגדולה בבית, ואת תקראי ספרים כל היום…" היא השתתקה, נבהלה מעצמה? אבל מהר מאוד פינתה הבהלה מקום לתסכולים ישנים. בסך הכל ילדה – סיפור מרגש וסוחף על התמודדות של שתי בנות ושני אחים אליהם הצטרפו שלישייה ששליש ממנה, אחד התינוקות, הכניס ללבבות הרבה פחד, תפילות ותקווה, וגם הסתכלות חדשה אחרי שהוטס בדחיפות לארצות הברית. בסך הכל ילדה – סיפור ההתמודדות של ציבי בת האחת-עשרה שמצטערת שהחופש נגמר. על שרה'לה הבכורה שהיא בת רבע לשלוש עשרה  ולה יש תפקידים קבועים, אך בקושי מואילה בטובה למלא.  השלישי במשפחה הוא חיים, ילדון חמוד בן שמונה שאוהב לקרוא ולקרוא וגם… לעזור. אחריו מגיע נפתלי בן החמש וחצי, שובב לא קטן  אך חמוד להפליא. ואז – השלישייה הכי שובבה: מיכלי, דודי ויוני בני השלוש. ומאז שהם הצטרפו למשפחה החיים השתנו לגמרי! בסך הכל ילדה – סיפור המעלה שאלות שמהוות אתגרים והתמודדויות במשפחות רבות, חולי, כאב ורגעים משעשעים. וגם, מי קבע שהבכורה צריכה לקחת אחריות ולעזור יותר מכולם? למה ציבי לא מדברת עם שרה'לה ישירות? ולמה, למרות שניסתה, לא יצאו מזה דברים טובים? בסך הכל ילדה – סיפורה של הסופרת גילה המאירי,  291 עמודים סוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בסך הכל ילדה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה