בעקבות אתהלך 2 – הרב אהרן מרגלית

בעקבות אתהלך 2 – הרב אהרן מרגלית

חדש בחנות ברסלב ישראל:

לאחר שיצא לאור הספר המונומנטאלי "אתהלך", שבו מגולל הרב אהרן מרגלית את סיפור חייו המסעירים. ספר שבס"ד תורגם לשפות רבות וזכה לתפוצה גדולה בעולם כולו, והיווה גם השראה למחזות, סרטים והצגות רבים מספור, ספר שהעניק כוחות והשראה לרבים ושינה את חייהם של אלפים שטרחו ודאגו להודיע זאת ברבים, כתב הרב מרגלית מקבץ מסיפורם של האנשים הללו בספר "בעקבות אתהלך".

בס"ד גדולה גם הספר בעקבות אתהלך זכה לקבלת פנים חמה ובטרם מלאו שנתיים לצאתו לאור זכינו להדפיס ממנו שבעה מהדורות, בעברית, כשגם הוא כבר תורגם לארבע שפות ותגובות הקוראים לספר הן לא פחות עוצמתיות ומטלטלות מאשר לספר אתהלך.

בעקבות זאת, שב הרב מרגלית לחפש בין העקבות, וחזר עם ספר חדש "בעקבות אתהלך 2" שכקודמו מכיל אסופת סיפורים מדהימים, של גיבורים ואנשי חיל, עלילות מרתקות חובקות עולם, שהן סיפורים אוטנטיים מלאי מסרים המוגשים בשפה עשירה וציורית, אנשים שהיו בשפל המדרגה והחליטו לקחת אחריות על עצמם, ובתוך זמן קצר מצבם השתנה מקצה לקצה.

בין דפי הספר יוכל כל אחד ואחת מכם למצוא את הסיפור שלכם – זה שידבר ללבכם, יניע מיתרים סמויים, יעניק לכם השראה ויביאכם אל הבחירות הנכונות, ויזכה אתכם בעקבות המתהלכים, להתהלך לפני ה' בארצות החיים, מתוך שמחה וטוב לבב כל הימים, אמן. 

כריכה רכה 415 עמודים

מחיר באתר

$17.12

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1378
תיאור הספר בעקבות אתהלך 2 – הרב אהרן מרגלית חדש בחנות ברסלב ישראל: לאחר שיצא לאור הספר המונומנטאלי "אתהלך", שבו מגולל הרב אהרן מרגלית את סיפור חייו המסעירים. ספר שבס"ד תורגם לשפות רבות וזכה לתפוצה גדולה בעולם כולו, והיווה גם השראה למחזות, סרטים והצגות רבים מספור, ספר שהעניק כוחות והשראה לרבים ושינה את חייהם של אלפים שטרחו ודאגו להודיע זאת ברבים, כתב הרב מרגלית מקבץ מסיפורם של האנשים הללו בספר "בעקבות אתהלך". בס"ד גדולה גם הספר בעקבות אתהלך זכה לקבלת פנים חמה ובטרם מלאו שנתיים לצאתו לאור זכינו להדפיס ממנו שבעה מהדורות, בעברית, כשגם הוא כבר תורגם לארבע שפות ותגובות הקוראים לספר הן לא פחות עוצמתיות ומטלטלות מאשר לספר אתהלך. בעקבות זאת, שב הרב מרגלית לחפש בין העקבות, וחזר עם ספר חדש "בעקבות אתהלך 2" שכקודמו מכיל אסופת סיפורים מדהימים, של גיבורים ואנשי חיל, עלילות מרתקות חובקות עולם, שהן סיפורים אוטנטיים מלאי מסרים המוגשים בשפה עשירה וציורית, אנשים שהיו בשפל המדרגה והחליטו לקחת אחריות על עצמם, ובתוך זמן קצר מצבם השתנה מקצה לקצה. בין דפי הספר יוכל כל אחד ואחת מכם למצוא את הסיפור שלכם – זה שידבר ללבכם, יניע מיתרים סמויים, יעניק לכם השראה ויביאכם אל הבחירות הנכונות, ויזכה אתכם בעקבות המתהלכים, להתהלך לפני ה' בארצות החיים, מתוך שמחה וטוב לבב כל הימים, אמן.  כריכה רכה 415 עמודים

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בעקבות אתהלך 2 - הרב אהרן מרגלית"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה