דרשות לשמחות – הרב אהרון זכאי

מבקשים מכם לומר כמה מילים בשמחה של קרובי משפחה וחברים, אבל אתם לא יודעים מה לומר?

 

הספר הזה בדיוק בשבילכם!

 

דרשות לשמחות – דרשות ורעיונות יחודיים לשמחות ואירועים בחיי האדם מדברי רבותינו ז”ל ומפי סופרים וספרים, שליקט וחיבר הרב אהרן זכאי.

 

דרשות לשמחות – מילים לכל אירוע! עכשיו כבר יש מה לומר בכל אירוע ושמחה – בברית המילה, בפדיון הבן, בהולדת הבת, בבר מצווה, בשמחת נישואין, בהודאה לבורא, בחינוך בית כנסת וישיבה, בהכנסת ספר תורה, בסיום מסכת, על ארץ ישראל וירושלים, על הגאולה, ולהבדיל – אזכרה והספד.

 

“… “מי שיצא עליו שם שהוא דרשן – צריך שיהיו לו תמיד בכיסו כחמש דרשות מוכנות – הספד, ברית מילה, פדיון הבן, בר מצווה, שבע ברכות, כי כן הדרך שבהזדמנויות כאלו הציבור מעוניין מאוד שמישהו ישמיע לפניהם דברי דרוש, כי יושבים בסעודה וגמרו לאכול ואין תכנית, והבטלה מביאה לידי שעמום, ולכן אם יושב במסיבה כזו מי שידוע כדרשן – כולם פונים אליו שיאמר איזה מילי דדרשה” (דברי הגאון רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצ”ל מסטייפלא, מתוך הספר “פניני רבינו הקהילות יעקב”)… ועל פי הנ”ל מצאתי לנכון לחבר ספר זה לזכות את הרבים, היות שחסר ספר מסוג זה שמקבץ בתוכו את כל הדרשות שקשורות לשמחות…” (דברי המחבר בהקדמה).

 

מומלץ מאוד! חובה בכל בית של דרשן!

 

307 עמודים מלאים במילים לכל זמן ואירוע, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.64

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7211
תיאור הספר מבקשים מכם לומר כמה מילים בשמחה של קרובי משפחה וחברים, אבל אתם לא יודעים מה לומר?   הספר הזה בדיוק בשבילכם!   דרשות לשמחות – דרשות ורעיונות יחודיים לשמחות ואירועים בחיי האדם מדברי רבותינו ז”ל ומפי סופרים וספרים, שליקט וחיבר הרב אהרן זכאי.   דרשות לשמחות – מילים לכל אירוע! עכשיו כבר יש מה לומר בכל אירוע ושמחה – בברית המילה, בפדיון הבן, בהולדת הבת, בבר מצווה, בשמחת נישואין, בהודאה לבורא, בחינוך בית כנסת וישיבה, בהכנסת ספר תורה, בסיום מסכת, על ארץ ישראל וירושלים, על הגאולה, ולהבדיל – אזכרה והספד.   “… “מי שיצא עליו שם שהוא דרשן – צריך שיהיו לו תמיד בכיסו כחמש דרשות מוכנות – הספד, ברית מילה, פדיון הבן, בר מצווה, שבע ברכות, כי כן הדרך שבהזדמנויות כאלו הציבור מעוניין מאוד שמישהו ישמיע לפניהם דברי דרוש, כי יושבים בסעודה וגמרו לאכול ואין תכנית, והבטלה מביאה לידי שעמום, ולכן אם יושב במסיבה כזו מי שידוע כדרשן – כולם פונים אליו שיאמר איזה מילי דדרשה” (דברי הגאון רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצ”ל מסטייפלא, מתוך הספר “פניני רבינו הקהילות יעקב”)… ועל פי הנ”ל מצאתי לנכון לחבר ספר זה לזכות את הרבים, היות שחסר ספר מסוג זה שמקבץ בתוכו את כל הדרשות שקשורות לשמחות…” (דברי המחבר בהקדמה).   מומלץ מאוד! חובה בכל בית של דרשן!   307 עמודים מלאים במילים לכל זמן ואירוע, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דרשות לשמחות - הרב אהרון זכאי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה