הגדה של פסח אבות לבנים – הרב אבנר קוואס

הגדה של פסח 'אבות לבנים' הרב אבנר קוואס.
מה נשתנה הגדה זו מכל ההגדות? שבכל ההגדות ישנם חידושי תורה, פרפראות, סיפורים ומשלים, ובהגדה אבות לבנים מאת הרב קוואס יש גם הדרכה והפעלה, והנחיות להורים איך להעביר מסרים לילדים וכיצד להפוך את ליל הסדר למרתק.

החג הכי משפחתי בשנה הוא חג פסח וגולת הכותרת שלו היא ליל הסדר. בלילה הזה מתכנסים שלושה דורות ולפעמים גם ארבעה, סבא, אבא, נכד, ולפעמים גם נין. עלינו ההורים מוטלת המשימה לרתק את הילדים למשך כשעתיים, ולהעביר להם את המסורת של סיפור יציאת מצרים.

המשימה הזו לא קלה, ועל ההורים ללמוד כללים בטקטיקה של העברת מסרים לכל הגילאים.

לא תתאכזבו מההגדה של פסח של הרב קוואס אבות לבנים שתעזור ותעשיר את ליל הסדר בהנחיות, קושיות, ורעיונות למנחה ולכל המשתתפים.

הרב אבנר קוואס, הוא ראש ארגון ביתנו החדש, יועץ ומומחה לחינוך לחיי משפחה, זוגיות, חינוך ילדים וכו'

 

 

116 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

49

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 649-1026
תיאור הספר הגדה של פסח 'אבות לבנים' הרב אבנר קוואס. מה נשתנה הגדה זו מכל ההגדות? שבכל ההגדות ישנם חידושי תורה, פרפראות, סיפורים ומשלים, ובהגדה אבות לבנים מאת הרב קוואס יש גם הדרכה והפעלה, והנחיות להורים איך להעביר מסרים לילדים וכיצד להפוך את ליל הסדר למרתק. החג הכי משפחתי בשנה הוא חג פסח וגולת הכותרת שלו היא ליל הסדר. בלילה הזה מתכנסים שלושה דורות ולפעמים גם ארבעה, סבא, אבא, נכד, ולפעמים גם נין. עלינו ההורים מוטלת המשימה לרתק את הילדים למשך כשעתיים, ולהעביר להם את המסורת של סיפור יציאת מצרים. המשימה הזו לא קלה, ועל ההורים ללמוד כללים בטקטיקה של העברת מסרים לכל הגילאים. לא תתאכזבו מההגדה של פסח של הרב קוואס אבות לבנים שתעזור ותעשיר את ליל הסדר בהנחיות, קושיות, ורעיונות למנחה ולכל המשתתפים. הרב אבנר קוואס, הוא ראש ארגון ביתנו החדש, יועץ ומומחה לחינוך לחיי משפחה, זוגיות, חינוך ילדים וכו'     116 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגדה של פסח אבות לבנים - הרב אבנר קוואס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה