החיים עם תפילין

חדש! מומלץ מאוד!

 

מדריך ייחודי על מצוות התפילין – אחת המצוות היקרות לכל יהודי באשר הוא!

 

החיים עם תפילין – מדריך המאגד את מעלתה של מצוות התפילין, טעמיה, רמזיה, הלכותיה, ביאורים וחידושים מאת המחבר משה ברזילי. מדריך זה מפגיש את הקורא עם התפילין לפרטי פרטים דרך טעמי המצווה השזורים בדברי אגדה המלהיבים לקיומה.

 

"וקשרתם אותם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך" (דברים ו, ח) – יהודי שקם בבוקר וזוכר שהוא שייך לעם היהודי, לזרע קדושים מסורת נפלאה של אלפי שנים ולובש בגאווה גדולה את הגלימה (הציצית) ואת הכתר (התפילין) שהמלך בורא עולם העניק לנו, ובכך הוא מזכיר לעצמו ולכל העולם שהוא לא עוד סתם בן אדם, אלא יהודי בן של מלך שכפף ומחויב לחוקים של מלך העולם! (דברי המחבר בהקדמה).

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה לבנים לפני גיל בר מצווה!

 

174 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.51

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1681
תיאור הספר חדש! מומלץ מאוד!   מדריך ייחודי על מצוות התפילין – אחת המצוות היקרות לכל יהודי באשר הוא!   החיים עם תפילין – מדריך המאגד את מעלתה של מצוות התפילין, טעמיה, רמזיה, הלכותיה, ביאורים וחידושים מאת המחבר משה ברזילי. מדריך זה מפגיש את הקורא עם התפילין לפרטי פרטים דרך טעמי המצווה השזורים בדברי אגדה המלהיבים לקיומה.   "וקשרתם אותם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך" (דברים ו, ח) – יהודי שקם בבוקר וזוכר שהוא שייך לעם היהודי, לזרע קדושים מסורת נפלאה של אלפי שנים ולובש בגאווה גדולה את הגלימה (הציצית) ואת הכתר (התפילין) שהמלך בורא עולם העניק לנו, ובכך הוא מזכיר לעצמו ולכל העולם שהוא לא עוד סתם בן אדם, אלא יהודי בן של מלך שכפף ומחויב לחוקים של מלך העולם! (דברי המחבר בהקדמה).   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה לבנים לפני גיל בר מצווה!   174 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "החיים עם תפילין"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה