הנני בידך – על מעלת הביטחון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הנני בידך – ספר ייחודי ונפלא על מעלת הביטחון ושלוות והצלחת המאמין, דרשות רעיונות וסיפורים, מאת הרב יעקב ישראל פוזן.

 

הנני בידך, לקט פרקי חיזוק נפלאים ומעוררים מדברי רבותינו, וסיפורי מופת מדורות ראשונים ואחרונים על בעלי ביטחון ועל כוחה של אמונה. הספר מחולק לשערים שונים על פי נושאים שונים כדלקמן: מעלת הביטחון, שלוות הבוטח, השלך על ה’ יהבך, אין אדם שומע לי ומפסיד, פרנסה משמים, הכל לטובה, השגחה אל ייאוש. והכל, מפיהם של טובי תלמידי החכמים  והדרשנים, לוקטו דרשות המעבירות לציבור השומעים את מסר הביטחון ואת דרכי ההתמודדות, על פי התורה, עם הניסיונות והמאורעות שמזמנים לנו החיים.

 

“…מעולם לא ביקשתי מה שקוראים ‘פרוטקציה’, לא חיפשתי רופא יותר טוב, ואפילו בענייני שידוכים של צאצאיי אני נוהג בדרך זו. הולך רק להיכן שקוראים לי, ונזהר מאוד לא ללכת למקום שלא הקרה הקב”ה לפני. אינני אץ להעשיר, אינני חושש אף פעם שמא יקדמני אחר או יחטוף לי, וברוך השם, הצלחתי בכל ענייני…” (מתוך הספר).

 

601 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$8.47

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2129
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הנני בידך – ספר ייחודי ונפלא על מעלת הביטחון ושלוות והצלחת המאמין, דרשות רעיונות וסיפורים, מאת הרב יעקב ישראל פוזן.   הנני בידך, לקט פרקי חיזוק נפלאים ומעוררים מדברי רבותינו, וסיפורי מופת מדורות ראשונים ואחרונים על בעלי ביטחון ועל כוחה של אמונה. הספר מחולק לשערים שונים על פי נושאים שונים כדלקמן: מעלת הביטחון, שלוות הבוטח, השלך על ה’ יהבך, אין אדם שומע לי ומפסיד, פרנסה משמים, הכל לטובה, השגחה אל ייאוש. והכל, מפיהם של טובי תלמידי החכמים  והדרשנים, לוקטו דרשות המעבירות לציבור השומעים את מסר הביטחון ואת דרכי ההתמודדות, על פי התורה, עם הניסיונות והמאורעות שמזמנים לנו החיים.   “…מעולם לא ביקשתי מה שקוראים ‘פרוטקציה’, לא חיפשתי רופא יותר טוב, ואפילו בענייני שידוכים של צאצאיי אני נוהג בדרך זו. הולך רק להיכן שקוראים לי, ונזהר מאוד לא ללכת למקום שלא הקרה הקב”ה לפני. אינני אץ להעשיר, אינני חושש אף פעם שמא יקדמני אחר או יחטוף לי, וברוך השם, הצלחתי בכל ענייני…” (מתוך הספר).   601 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנני בידך - על מעלת הביטחון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה