הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב – אל בעלי הנפש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב – אל בעלי הנפש!

 

איזה אוצר חיפשו הזקן והילד בבית הקברות?

למה סכנה הרבנית את נפשה אל מול הלהבות המשתללות?

ומי מתעקש לסגור את הספריה המופלאה?

 

הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב – אל בעלי הנפש – ספר עלילה מרתק וסוחף, החלק השני מסדרת ספרית רימונים שחיברה הסופרת יקהת רוזן, על הרפתקאותיהם של אורי ויעל מכפר רימונים שמתחילות בתוך הספריה המוזרה במושב. והפעם, מנסים להפליג במסלולי הזמן שהספריה המופלאה לא מפסיקה להפתיע ולבלבל אותם שוב ושוב.

 

"… "מוכנה?" שאלתי בהתרגשות כשאני מניח את ידי על אחד הספרים. יעל ענתה לי בתנועת ראש חיובית וצרפה את ידה לאותו ספר. "אז קדימה – היכון, הכן, צא!" לחשתי ופתחתי את הספר… ושום דבר לא קרה…" כך מספרים אורי ויעל מכפר רימונים.

 

רוצים לגלות מה עוד קרה שם? קדימה! קנו את הספר והרשו לעצמכם להיסחף וליהנות!

 

154 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1392
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב – אל בעלי הנפש!   איזה אוצר חיפשו הזקן והילד בבית הקברות? למה סכנה הרבנית את נפשה אל מול הלהבות המשתללות? ומי מתעקש לסגור את הספריה המופלאה?   הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב – אל בעלי הנפש – ספר עלילה מרתק וסוחף, החלק השני מסדרת ספרית רימונים שחיברה הסופרת יקהת רוזן, על הרפתקאותיהם של אורי ויעל מכפר רימונים שמתחילות בתוך הספריה המוזרה במושב. והפעם, מנסים להפליג במסלולי הזמן שהספריה המופלאה לא מפסיקה להפתיע ולבלבל אותם שוב ושוב.   "… "מוכנה?" שאלתי בהתרגשות כשאני מניח את ידי על אחד הספרים. יעל ענתה לי בתנועת ראש חיובית וצרפה את ידה לאותו ספר. "אז קדימה – היכון, הכן, צא!" לחשתי ופתחתי את הספר… ושום דבר לא קרה…" כך מספרים אורי ויעל מכפר רימונים.   רוצים לגלות מה עוד קרה שם? קדימה! קנו את הספר והרשו לעצמכם להיסחף וליהנות!   154 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הרפתקאות ספרית רימונים חלק ב - אל בעלי הנפש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה