זוגיות עם רגש – הרב מיכאל לסרי

איך כובשים את פסגת האושר?

 

זוגיות עם רגש – ספרו המיוחד של הרב מיכאל לסרי בו הוא מחזיר את התקווה לנישואין! במעשה אמן ובעזרת עשרות שנים של ניסיון, מפגשים והרצאות, הוא סולל בפנינו את הדרך היהודית לזוגיות מוצלחת המלווה בהתרגשות ושמחה שאינם מסתיימים לעולם!

 

זוגיות עם רגש – מאז ומעולם ביקש האדם לכבוש את פסגת האושר. תקווה זו מלווה אותו ומעוררת אותו לעשייה כלכלית ואישית, מתוך אמונה שיש בהם כדי להביאו אל תכליתו. לכן אנחנו מתחתנים. אנו מאמינים שהנישואין מקרבים אותנו אל האושר הנכסף. אלא, שאמונה זו מתנצפצת אל המציאות. ההתרגשות הראשונית מסתלקת והשחיקה מביאה עימה את הייאוש. האם ניתן לעצור את הסחף? האם יש תקווה לזוגיות בימינו?

 

מסתבר שכן! הספר “זוגיות עם רגש” נותן את התשובות המיוחלות!

 

“… לכן אני נוהג לומר תמיד לבני הזוג ביום כלולותיהם: כעת ממלא את ליבכם רצון נפלא להעניק שמחה ואושר זה לזו. השתדלו יקירי, לשאוף תמיד לקיים את הרצון הזה בעוצמה העכשווית. עליכם לדעת, כי ברגע בו תמצאו את עצמכם מתחילים תחת זאת לדרוש דרישות זה מזו, יגיע אושרכם לקיצו…” (הרב אליהו דסלר, מכתב מאליהו, חלק א עמוד 39).

 

מומלץ כמתנה מקורית לחברים / חברות שמתחתנים, לבני משפחה ולכל מי שהזוגיות שלו יקרה לכם, כולל זו שלכם!

 

262 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$17.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7208
תיאור הספר איך כובשים את פסגת האושר?   זוגיות עם רגש – ספרו המיוחד של הרב מיכאל לסרי בו הוא מחזיר את התקווה לנישואין! במעשה אמן ובעזרת עשרות שנים של ניסיון, מפגשים והרצאות, הוא סולל בפנינו את הדרך היהודית לזוגיות מוצלחת המלווה בהתרגשות ושמחה שאינם מסתיימים לעולם!   זוגיות עם רגש – מאז ומעולם ביקש האדם לכבוש את פסגת האושר. תקווה זו מלווה אותו ומעוררת אותו לעשייה כלכלית ואישית, מתוך אמונה שיש בהם כדי להביאו אל תכליתו. לכן אנחנו מתחתנים. אנו מאמינים שהנישואין מקרבים אותנו אל האושר הנכסף. אלא, שאמונה זו מתנצפצת אל המציאות. ההתרגשות הראשונית מסתלקת והשחיקה מביאה עימה את הייאוש. האם ניתן לעצור את הסחף? האם יש תקווה לזוגיות בימינו?   מסתבר שכן! הספר “זוגיות עם רגש” נותן את התשובות המיוחלות!   “… לכן אני נוהג לומר תמיד לבני הזוג ביום כלולותיהם: כעת ממלא את ליבכם רצון נפלא להעניק שמחה ואושר זה לזו. השתדלו יקירי, לשאוף תמיד לקיים את הרצון הזה בעוצמה העכשווית. עליכם לדעת, כי ברגע בו תמצאו את עצמכם מתחילים תחת זאת לדרוש דרישות זה מזו, יגיע אושרכם לקיצו…” (הרב אליהו דסלר, מכתב מאליהו, חלק א עמוד 39).   מומלץ כמתנה מקורית לחברים / חברות שמתחתנים, לבני משפחה ולכל מי שהזוגיות שלו יקרה לכם, כולל זו שלכם!   262 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "זוגיות עם רגש - הרב מיכאל לסרי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה