חכמצחיקותא – הרב אברהם אוחיון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

חכמצחיקותא – סיפורי קומיקס צבעוניים ומשובחים!

 

חכמצחיקותא – ספר מקסים המאגד בתוכו לקט סיפורי קומיקס צבעוניים, מיוחדים ומשובחים מחכמתם ושנינותם של היהודים בכל הזמנים! מאת הרב אברהם אוחיון.

 

חכמצחיקותא, הוא אוסף נדיר ומיוחד של סיפורים מחכמתם של חכמי ישראל ויהודים פשוטים אשר נאלצו להתמודד עם כמרים, חכמי דת, שרים ומלכים. חכמתם של היהודים אשר הותירה תמיד את אומות העולם אכולי השנאה כשהם פעורי פה, נלעגים ומגוחכים, באה לידי ביטוי בחכמצחיקותא בקריצה שובבה ובנעימות יהודית.

 

56 עמודים, כריכה קשה.

 

אל תפספסו זמן איכות נפלא עם הילדים! ספר ייחודי לכל המשפחה!

מחיר באתר

$10.80

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1410
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   חכמצחיקותא – סיפורי קומיקס צבעוניים ומשובחים!   חכמצחיקותא – ספר מקסים המאגד בתוכו לקט סיפורי קומיקס צבעוניים, מיוחדים ומשובחים מחכמתם ושנינותם של היהודים בכל הזמנים! מאת הרב אברהם אוחיון.   חכמצחיקותא, הוא אוסף נדיר ומיוחד של סיפורים מחכמתם של חכמי ישראל ויהודים פשוטים אשר נאלצו להתמודד עם כמרים, חכמי דת, שרים ומלכים. חכמתם של היהודים אשר הותירה תמיד את אומות העולם אכולי השנאה כשהם פעורי פה, נלעגים ומגוחכים, באה לידי ביטוי בחכמצחיקותא בקריצה שובבה ובנעימות יהודית.   56 עמודים, כריכה קשה.   אל תפספסו זמן איכות נפלא עם הילדים! ספר ייחודי לכל המשפחה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חכמצחיקותא - הרב אברהם אוחיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה