חסידות הלכה למעשה

"כשבגרתי, חשתי כיצד תורת החסידות מתדפקת על דלתה של הציונות הדתית, ולעיתים נכנסת כאורחת בשער, ולעיתים מוצאת את הגן נעול… עם הזמן אין (כמעט) בית מדרש המכבד עצמו כיום שאיננו מכיל בתוכו לפחות מעט לימוד חסידות…"

 

חסידות הלכה למעשה – ספר ייחודי המהווה מדריך בסיסי לכניסה לעולמה של החסידות, הלכה למעשה, מאת הרב ארלה הראל. פותח בפני הבאים בשעריה דלתות רחבות של שערי יישום מעשיים, כיצד חיים בפועל חיים חסידיים, מה כן נכון ומה לא נכון, מהי חסידות באמת (כפי דלות הבנתו של המחבר, כמובן) ומה הם נספחים שנקשרו בשמה ואינם ביטוי אמיתי לתורה נפלאה זו.

 

חסידות הלכה למעשה – ספר הבנוי על סדרת שיעורים שהועברה בישיבות, והמהווה ניסיון צנוע לענות על צורך זה. פותח בהצבת עיקרון יסוד להבנת מהות החסידות ופורט עיקרון זה לעשרה עמודים מעשיים, מפורטים ומודרכים.

 

מומלץ מאוד!

 

195 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$12.17

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1889
תיאור הספר "כשבגרתי, חשתי כיצד תורת החסידות מתדפקת על דלתה של הציונות הדתית, ולעיתים נכנסת כאורחת בשער, ולעיתים מוצאת את הגן נעול… עם הזמן אין (כמעט) בית מדרש המכבד עצמו כיום שאיננו מכיל בתוכו לפחות מעט לימוד חסידות…"   חסידות הלכה למעשה – ספר ייחודי המהווה מדריך בסיסי לכניסה לעולמה של החסידות, הלכה למעשה, מאת הרב ארלה הראל. פותח בפני הבאים בשעריה דלתות רחבות של שערי יישום מעשיים, כיצד חיים בפועל חיים חסידיים, מה כן נכון ומה לא נכון, מהי חסידות באמת (כפי דלות הבנתו של המחבר, כמובן) ומה הם נספחים שנקשרו בשמה ואינם ביטוי אמיתי לתורה נפלאה זו.   חסידות הלכה למעשה – ספר הבנוי על סדרת שיעורים שהועברה בישיבות, והמהווה ניסיון צנוע לענות על צורך זה. פותח בהצבת עיקרון יסוד להבנת מהות החסידות ופורט עיקרון זה לעשרה עמודים מעשיים, מפורטים ומודרכים.   מומלץ מאוד!   195 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חסידות הלכה למעשה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה