כסף כשר – הלכות כספים בעידן המודרני

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

כסף כשר – הלכות בין אדם לכספו בעידן המודרני!

 

כסף כשר – הלכות בין אדם לכספו בעידן המודרני – ספר ייחודי המאגד בתוכו מגוון הלכות של בין אדם לכספו וזולתו בעידן המודרני של ימינו, מאת הרב אריאל בראלי. הספר עוסק בנושאים חשובים – צרכנות, מסחר, עובד ומעביד, פרטיות, שכירות, משפט, נזיקין, שכנים, מעשר כספים, השבת אבידה.

 

“כסף כשר – הוא ספר ראשון מסדרה אשר בעזרת השם תתמקד בהשקה הערכית-הלכתית של אנשי המעשה במעגלי החיים. בכל פרק הקדמה הגותית, הסברת עיקרי הדינים ודוגמאות מעשיות. עניינו של הספר הזה הוא להציג את הרלוונטיות של דיני ממונות למציאות העכשווית בלשון קצרה וברורה!…” דברי המחבר בהקדמה.

 

251 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.48

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-8978
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   כסף כשר – הלכות בין אדם לכספו בעידן המודרני!   כסף כשר – הלכות בין אדם לכספו בעידן המודרני – ספר ייחודי המאגד בתוכו מגוון הלכות של בין אדם לכספו וזולתו בעידן המודרני של ימינו, מאת הרב אריאל בראלי. הספר עוסק בנושאים חשובים – צרכנות, מסחר, עובד ומעביד, פרטיות, שכירות, משפט, נזיקין, שכנים, מעשר כספים, השבת אבידה.   “כסף כשר – הוא ספר ראשון מסדרה אשר בעזרת השם תתמקד בהשקה הערכית-הלכתית של אנשי המעשה במעגלי החיים. בכל פרק הקדמה הגותית, הסברת עיקרי הדינים ודוגמאות מעשיות. עניינו של הספר הזה הוא להציג את הרלוונטיות של דיני ממונות למציאות העכשווית בלשון קצרה וברורה!…” דברי המחבר בהקדמה.   251 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כסף כשר - הלכות כספים בעידן המודרני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה