לגדל – פרקי חינוך במעגל השנה – הרב פנחס ברייער

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לגדל – פרקי חינוך במעגל השנה!

 

לגדל – פרקי חינוך במעגל השנה – ספר הצופן בין דפיו סודות הגלויים לכל אחד מאיתנו, קשיים ותסבוכות שפוגשים אותנו בדרך, וכיווני חשיבה שהחידוש בהם הינו בפשטותם המתוקה. מאת המחבר הרב פנחס ברייער.

 

לגדל – הדבר החשוב ביותר עבור כולנו הוא הבית והילדים. ביא הוא לא גג וארבעה קירות. בית הוא אווירה, הוויה, שילוב של כל הנעשה והמורגש בין כתליו. איך הופכים את הבית למקום קסום, שתענוג לחזור אליו? איך הופכים את הבית למקום שמגדל ומעצב ילדים חזקים היודעים להתמודד עם אתגרי התקופה? בספר הזה תמצאו את התשובות! אין בית שלא יקבל פנים חדשות, לאחר שההורים יקראו את הספר וימצאו בין דפיו אוצרות מתוקים שישנו את המבט ואת הדרך אל הטוב. לגדל מיועד אומנם לחינוך הילדים, אך 'על הדרך' הוא אף בונה ומעשיר את נפשות ההורים.

 

ספר חובה וגם זכות בכל בית!

 

371 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8916
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לגדל – פרקי חינוך במעגל השנה!   לגדל – פרקי חינוך במעגל השנה – ספר הצופן בין דפיו סודות הגלויים לכל אחד מאיתנו, קשיים ותסבוכות שפוגשים אותנו בדרך, וכיווני חשיבה שהחידוש בהם הינו בפשטותם המתוקה. מאת המחבר הרב פנחס ברייער.   לגדל – הדבר החשוב ביותר עבור כולנו הוא הבית והילדים. ביא הוא לא גג וארבעה קירות. בית הוא אווירה, הוויה, שילוב של כל הנעשה והמורגש בין כתליו. איך הופכים את הבית למקום קסום, שתענוג לחזור אליו? איך הופכים את הבית למקום שמגדל ומעצב ילדים חזקים היודעים להתמודד עם אתגרי התקופה? בספר הזה תמצאו את התשובות! אין בית שלא יקבל פנים חדשות, לאחר שההורים יקראו את הספר וימצאו בין דפיו אוצרות מתוקים שישנו את המבט ואת הדרך אל הטוב. לגדל מיועד אומנם לחינוך הילדים, אך 'על הדרך' הוא אף בונה ומעשיר את נפשות ההורים.   ספר חובה וגם זכות בכל בית!   371 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לגדל - פרקי חינוך במעגל השנה - הרב פנחס ברייער"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה