להתעדן באהבתך וביראתך

"… לכן נקראת השבת 'מתנה טובה', היינו מתנה שהיא תכלית הטוב, כי שבת קודש הוא היום שבו מסוגל איש יהודי להשיג תכלית הטוב שהוא 'אז תתענג על ה'' שהוא תכלית בריאת העולם…" (נתיבות שלום, הרבי מסלונים זצ"ל).

 

להתעדן באהבתך וביראתך – שולחן השבת של הרב דן שמואל מרצבך זצ"ל – המאגד בתוכו זמירות שבת, פיוטים, שירים ותפילות לכבוד שבת קודש וימים טובים, כפי המסורת שנהג לערוך בשמחה ובטוב לבב הרב מרצבך זצ"ל, בתוספת הנהגות, סיפורים ונקודות אור מתורתו.

 

להתעדן באהבתך וביראתך – הנהגות וסיפורים שליקטו ואספו בני משפחתו של הרב מרצבך זצ"ל הקשורים לשבת קודש, על מנת לנסות ולהאיר מאור השבת המיוחד שהשאיר לילדיו ולבאים אחריו.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית! חובה על כל שולחן שבת!

 

234 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.51

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1688
תיאור הספר "… לכן נקראת השבת 'מתנה טובה', היינו מתנה שהיא תכלית הטוב, כי שבת קודש הוא היום שבו מסוגל איש יהודי להשיג תכלית הטוב שהוא 'אז תתענג על ה'' שהוא תכלית בריאת העולם…" (נתיבות שלום, הרבי מסלונים זצ"ל).   להתעדן באהבתך וביראתך – שולחן השבת של הרב דן שמואל מרצבך זצ"ל – המאגד בתוכו זמירות שבת, פיוטים, שירים ותפילות לכבוד שבת קודש וימים טובים, כפי המסורת שנהג לערוך בשמחה ובטוב לבב הרב מרצבך זצ"ל, בתוספת הנהגות, סיפורים ונקודות אור מתורתו.   להתעדן באהבתך וביראתך – הנהגות וסיפורים שליקטו ואספו בני משפחתו של הרב מרצבך זצ"ל הקשורים לשבת קודש, על מנת לנסות ולהאיר מאור השבת המיוחד שהשאיר לילדיו ולבאים אחריו.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית! חובה על כל שולחן שבת!   234 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "להתעדן באהבתך וביראתך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה