לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – משה לבנון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – בואו ליהנות מהשפה העברית!

 

לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – ספר ייחודי המאגד ניבים, פתגמים, אמרות עבריים וארמיים, מימרות, משלים, ביטויים, צירופי מילים, דפוסי לשון ועוד, מאת המחבר משה לבנון.

 

לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – הלשון העברית, כדרכה של כל לשון חיה, אינה קופאת על שמריה. מילים חדשות וצורות לשוניות נוצרות בה כמעט יום יום. מאידך גיסא, אין האוצר הלשוני שבפי העם מעיד על התפתחות והתרחבות באותו הקצב שבו מתפתחת הלשון. ובלעדי האוצר הלשוני הרב והמגוון לא יידע האדם להביע את מחשבותיו. לשון בהירה ומדויקת ועשירת גוונים מסייעת להבנה בין אדם לחברו. בספר זה ימצא הקורא את מבוקשו בעניין השפה ללא כל טורח מיותר, כמו גם ביטויים מעניינים וכל הנחוץ לו להכרת השפה לעומק ולשימוש נוח, נעים ומרענן בה.

 

403 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$19.75

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1795
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – בואו ליהנות מהשפה העברית!   לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – ספר ייחודי המאגד ניבים, פתגמים, אמרות עבריים וארמיים, מימרות, משלים, ביטויים, צירופי מילים, דפוסי לשון ועוד, מאת המחבר משה לבנון.   לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון – הלשון העברית, כדרכה של כל לשון חיה, אינה קופאת על שמריה. מילים חדשות וצורות לשוניות נוצרות בה כמעט יום יום. מאידך גיסא, אין האוצר הלשוני שבפי העם מעיד על התפתחות והתרחבות באותו הקצב שבו מתפתחת הלשון. ובלעדי האוצר הלשוני הרב והמגוון לא יידע האדם להביע את מחשבותיו. לשון בהירה ומדויקת ועשירת גוונים מסייעת להבנה בין אדם לחברו. בספר זה ימצא הקורא את מבוקשו בעניין השפה ללא כל טורח מיותר, כמו גם ביטויים מעניינים וכל הנחוץ לו להכרת השפה לעומק ולשימוש נוח, נעים ומרענן בה.   403 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לכסיקון עברי לניבים ולמטבעות לשון - משה לבנון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה