למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – מאת חגי ברקת!

 

 

למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – אוהבים בעלי חיים? (כמובן!) אז צאו למסע עם למה וגלו את עולמם הקסום של בעלי החיים המרתקים והמיוחדים, מאת חגי ברקת.

 

למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – ביחד עם למה תגיעו לאזורי מחיה שונים ברחבי העולם ותפגשו בעלי חיים מכל הסוגים! לספר מצורפות עובדות מעניינות על החיות שתפגשו, תיהנו גם מתמונות יפות וסיפורי קומיקס משעשעים. והכי כיף, בסוף כל פרק מחכה לכם משחק חיפוש מגניב שבו נסתתר יחד עם כל החיות שהוצגו בפרק, ואתם ילדים והורים נפלאים – תצטרכו למצוא אותם!

 

מקווים שהמפגש שלכם עם החיות בספר יעשיר את הידע שלכם ויגרום לכם הנאה רבה, ושתצליחו למצוא את למה והחברים במשחק המחבואים!

 

מוכנים? קדימה!

 

ספר מקסים, מתוך הסדרה למה בריבוע – מתאים כמתנה מיוחדת לילדים! זמן איכות וחוויה משפחתית מדהימה!

 

67 עמודים צבעוניים ומרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.74

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1353
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – מאת חגי ברקת!     למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – אוהבים בעלי חיים? (כמובן!) אז צאו למסע עם למה וגלו את עולמם הקסום של בעלי החיים המרתקים והמיוחדים, מאת חגי ברקת.   למה בריבוע – בעלי חיים מרתקים – ביחד עם למה תגיעו לאזורי מחיה שונים ברחבי העולם ותפגשו בעלי חיים מכל הסוגים! לספר מצורפות עובדות מעניינות על החיות שתפגשו, תיהנו גם מתמונות יפות וסיפורי קומיקס משעשעים. והכי כיף, בסוף כל פרק מחכה לכם משחק חיפוש מגניב שבו נסתתר יחד עם כל החיות שהוצגו בפרק, ואתם ילדים והורים נפלאים – תצטרכו למצוא אותם!   מקווים שהמפגש שלכם עם החיות בספר יעשיר את הידע שלכם ויגרום לכם הנאה רבה, ושתצליחו למצוא את למה והחברים במשחק המחבואים!   מוכנים? קדימה!   ספר מקסים, מתוך הסדרה למה בריבוע – מתאים כמתנה מיוחדת לילדים! זמן איכות וחוויה משפחתית מדהימה!   67 עמודים צבעוניים ומרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "למה בריבוע - בעלי חיים מרתקים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה