מגילת המרד והחורבן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מגילת המרד והחורבן – לתשעה באב ולימי בין המצרים – מאת ד”ר חגי בן ארצי!

 

מגילת המרד והחורבן – מגילת המרד והחורבן מספרת את סיפור מאבקו ההרואי של העם היהודי עם האימפריה הרומית, מאת ד”ר חגי בן ארצי.

 

מגילת המרד והחורבן – זה היה מאבק ללא תקדים בהיסטוריה האנושית – עם קטן שמרד בכובשיו ובמשעבדיו האדירים במשך תקופה של 400 שנה! לא מרידה אחת או שתיים, אלא עשר מרידות גדולות שביטאו מסירות נפש אינסופית למען האמונה, התורה, החירת והמולדת. המאבק העצום הזה הסתיים בתבוסה צבאית שהובילה לחורבן ולגלות של כמעט אלפיים שנה.

 

מגילת המרד והחורבן – אבל זה רק צד אחד של המטבע. הצד השני הוא הניצחון הדתי-רוחני של העם היהודי, ששרד ושמר על זהותו בגלותו הארוכה ואף זכה לחזור למולדתו העתיקה לאחר עשרות דורות. ולא רק שעמנו שמר על זהותו, אלא הצליח להנחיל את ספרו, את התנ”ך, ואת יסודות אמונתו לכל האנושות. והראשונה שקיבלה את התנ”ך הייתה האימפריה הרומית שהתנצרה.

 

מומלץ מאוד!

 

95 עמודים מרתקים וסוחפים מלאים בתמונות מרהיבות וצבעוניות! כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.58

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1727
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מגילת המרד והחורבן – לתשעה באב ולימי בין המצרים – מאת ד”ר חגי בן ארצי!   מגילת המרד והחורבן – מגילת המרד והחורבן מספרת את סיפור מאבקו ההרואי של העם היהודי עם האימפריה הרומית, מאת ד”ר חגי בן ארצי.   מגילת המרד והחורבן – זה היה מאבק ללא תקדים בהיסטוריה האנושית – עם קטן שמרד בכובשיו ובמשעבדיו האדירים במשך תקופה של 400 שנה! לא מרידה אחת או שתיים, אלא עשר מרידות גדולות שביטאו מסירות נפש אינסופית למען האמונה, התורה, החירת והמולדת. המאבק העצום הזה הסתיים בתבוסה צבאית שהובילה לחורבן ולגלות של כמעט אלפיים שנה.   מגילת המרד והחורבן – אבל זה רק צד אחד של המטבע. הצד השני הוא הניצחון הדתי-רוחני של העם היהודי, ששרד ושמר על זהותו בגלותו הארוכה ואף זכה לחזור למולדתו העתיקה לאחר עשרות דורות. ולא רק שעמנו שמר על זהותו, אלא הצליח להנחיל את ספרו, את התנ”ך, ואת יסודות אמונתו לכל האנושות. והראשונה שקיבלה את התנ”ך הייתה האימפריה הרומית שהתנצרה.   מומלץ מאוד!   95 עמודים מרתקים וסוחפים מלאים בתמונות מרהיבות וצבעוניות! כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מגילת המרד והחורבן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה