מה אהבתי תורתך

שתי יריעות עור עשו את דרכן הארוכה…

 

אבל כל אחת הגיעה ליעד אחר!

 

רוצים לדעת מהו?

 

מה אהבתי תורתך – צאו למסע ייחודי עם שלוימי אחרי שתי יריעות, אחת חכמה שהגשימה את חלומה הגדול והפכה לספר תורה. ואילו השנייה, תאומתה, הפכה ל… מגף.

 

מה אהבתי תורתך – ספר ייחודי, מאת המחבר אברמי תדהר, המלווה את הקורא במסע מרתק של שלבי הפיכת העור הגולמי הפשוט לספר תורה – קודש קודשים. ותוך כך, יתברר לנו שגם אנחנו בוחרים מה לחלום… ובידו של כל אחד, קטן וגדול, להפוך את עצמו ל"ספר תורה חי".

 

מה אהבתי תורתך – האיורים הייחודיים של הספר – איורי הפלסטלינה, מרגשים ומעוררים אהבה תמימה ואמיתית לספר התורה, לכתוב בו ולהוגים בו יומם ולילה. בחלוניות המופיעות על הכריכה ישנן דוגמאות להמחשת הכתוב.

 

מומלץ מאוד! זמן איכות לכל המשפחה! עכשיו במחיר שאסור לפספס!

מחיר באתר

$12.90

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1242
תיאור הספר שתי יריעות עור עשו את דרכן הארוכה…   אבל כל אחת הגיעה ליעד אחר!   רוצים לדעת מהו?   מה אהבתי תורתך – צאו למסע ייחודי עם שלוימי אחרי שתי יריעות, אחת חכמה שהגשימה את חלומה הגדול והפכה לספר תורה. ואילו השנייה, תאומתה, הפכה ל… מגף.   מה אהבתי תורתך – ספר ייחודי, מאת המחבר אברמי תדהר, המלווה את הקורא במסע מרתק של שלבי הפיכת העור הגולמי הפשוט לספר תורה – קודש קודשים. ותוך כך, יתברר לנו שגם אנחנו בוחרים מה לחלום… ובידו של כל אחד, קטן וגדול, להפוך את עצמו ל"ספר תורה חי".   מה אהבתי תורתך – האיורים הייחודיים של הספר – איורי הפלסטלינה, מרגשים ומעוררים אהבה תמימה ואמיתית לספר התורה, לכתוב בו ולהוגים בו יומם ולילה. בחלוניות המופיעות על הכריכה ישנן דוגמאות להמחשת הכתוב.   מומלץ מאוד! זמן איכות לכל המשפחה! עכשיו במחיר שאסור לפספס!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מה אהבתי תורתך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה