מחשב מסלול מחדש – המדריך לשינוי הרגלים, הרב יצחק פנגר

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ספרו החדש של הרב יצחק פנגר – מחשב מסלול מחדש!

 

מחשב מסלול מחדש – הרגלים הינם דפוסי התנהגות שחדרו לתוכנו במהלך החיים, חלקם במודע וחלקם שלא במודע. ההרגלים שלנו משפיעים על ההחלטות שלנו ועל הבחירות שלנו, וממילא, במידה גדולה, מעצבים לנו את החיים בהווה ומשפיעים על העתיד.

להרגלים יש כח, עד שלפעמים אנו מרגישים חסרי אונים מולם.

למה?

כיצד אפשר לשבור את המעגל הקסמים הנ”ל? כיצד אפשר לצאת לחופשי מאזיקי ההרגל שמשעבד אותנו להתנהגות שאנו מבטיחים בכל פעם שזו הפעם האחרונה שננהג בה, או גרוע מכך, מרימים ידיים ונכנעים אליה מראש?

הספר מחשב מסלול מחדש של הרב יצחק פנגר הינו מדריך שלם לכל העבודה של שינוי ההרגלים מחד, ולרכישת ההרגלים החיובים מאידך. בספר זה מציע הרב עשרות עצות מעשיות ופרקטיות המבוססות על המקורות היהודיים ועל עולם המחקר המדעי-פסיכולוגי.

 

הרב פנגר, הינו מרצה פופולארי לכל ענייני היהדות בכלל, ולפיתוח האישיות בפרט. בספר זה מגיש בפניכם הרב משנה סודרה של שלל כלים, עצות ורעיונות שביכולתם להוביל אתכם ליעדים חדשים ולעזור לכם לחשב מסלול מחדש!

 

אז חשבו מסלול וצאו לדרך כבר עכשיו עם המדריך המושלם!

 

303 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 123-1237
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ספרו החדש של הרב יצחק פנגר – מחשב מסלול מחדש!   מחשב מסלול מחדש – הרגלים הינם דפוסי התנהגות שחדרו לתוכנו במהלך החיים, חלקם במודע וחלקם שלא במודע. ההרגלים שלנו משפיעים על ההחלטות שלנו ועל הבחירות שלנו, וממילא, במידה גדולה, מעצבים לנו את החיים בהווה ומשפיעים על העתיד. להרגלים יש כח, עד שלפעמים אנו מרגישים חסרי אונים מולם. למה? כיצד אפשר לשבור את המעגל הקסמים הנ”ל? כיצד אפשר לצאת לחופשי מאזיקי ההרגל שמשעבד אותנו להתנהגות שאנו מבטיחים בכל פעם שזו הפעם האחרונה שננהג בה, או גרוע מכך, מרימים ידיים ונכנעים אליה מראש? הספר מחשב מסלול מחדש של הרב יצחק פנגר הינו מדריך שלם לכל העבודה של שינוי ההרגלים מחד, ולרכישת ההרגלים החיובים מאידך. בספר זה מציע הרב עשרות עצות מעשיות ופרקטיות המבוססות על המקורות היהודיים ועל עולם המחקר המדעי-פסיכולוגי.   הרב פנגר, הינו מרצה פופולארי לכל ענייני היהדות בכלל, ולפיתוח האישיות בפרט. בספר זה מגיש בפניכם הרב משנה סודרה של שלל כלים, עצות ורעיונות שביכולתם להוביל אתכם ליעדים חדשים ולעזור לכם לחשב מסלול מחדש!   אז חשבו מסלול וצאו לדרך כבר עכשיו עם המדריך המושלם!   303 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מחשב מסלול מחדש - המדריך לשינוי הרגלים, הרב יצחק פנגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה