מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד

חדש בחנות ברסלב ישראל!

מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד – גם ספר גם משחק!

מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד – זה גם ספר וגם משחק! זמן איכות נפלא להורים ולילדים! כיף של ספר עם יצירת ארבעה דגמים של מכוניות מרוץ בלי מספריים ודבק!

הרכיבו ארבעה דגמים של מכונות והיכנסו לעולמם המופלא והמרתק של מרוצי מכוניות מהירים, מרגשים ומלאים אדרנלין. הדגמים פשוטים להרכבה – אין צורך בדבק או במספריים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. בנוסף לדגמי המכוניות להרכבה, הספר מכיל מידע מרתק על סוגי מכוניות המרוץ ואיורים ססגוניים, המעוררים לחיים את מסלול המרוצים!

גם אתם יכולים! ספר ומשחק במחיר אחד! מתאים גם כמתנה נפלאה ומקורית!

מחיר באתר

$7.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1377
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד – גם ספר גם משחק! מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד – זה גם ספר וגם משחק! זמן איכות נפלא להורים ולילדים! כיף של ספר עם יצירת ארבעה דגמים של מכוניות מרוץ בלי מספריים ודבק! הרכיבו ארבעה דגמים של מכונות והיכנסו לעולמם המופלא והמרתק של מרוצי מכוניות מהירים, מרגשים ומלאים אדרנלין. הדגמים פשוטים להרכבה – אין צורך בדבק או במספריים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. בנוסף לדגמי המכוניות להרכבה, הספר מכיל מידע מרתק על סוגי מכוניות המרוץ ואיורים ססגוניים, המעוררים לחיים את מסלול המרוצים! גם אתם יכולים! ספר ומשחק במחיר אחד! מתאים גם כמתנה נפלאה ומקורית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת מימד"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה