משלים לשבת בבוקר – אברהם אוחיון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

משלים לשבת בבוקר!

 

משלים לשבת בבוקר – אין כמו לקום ליום הכי כיף בשבוע – יום השבת, וליהנות ביחד מזמן איכות עם הילדים וסיפורי מעשיות משעשעים ומרתקים מעולמם של בעלי החיים! מאת הרב אברהם אוחיון.

 

משלים לשבת בבוקר – אחרי משלים לפני שינה, משלון ולישון, ומשל ופתגם – שלושה ספרים שכבשו את עולמם של ילדינו, אתם עומדים ליהנות גם מספר המשלים הרביעי אשר בו מעשיות מרתקות מעולמם של בעלי החיים, האריה והחסידה, הנמר והשועל, הגמל, הארנבת והצב. בין משעולי היער, במדבריות הצחיחים, בינות לנחלים המפכים, נצעד כולנו אל עולמם הקסום והמרתק של בעלי החיים. ובלא שהללו יפצו את פיהם באמת, נחכים כולנו ונלמד מוסר אמת. בשעת בוקר שלווה, ביום שבת יום המנוחה, מצפה לכולנו שעה של עונג ושמחה!

 

ספר מרתק! זמן איכות משפחתי נפלא! איורים צבעוניים מרהיבים!

 

68 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.58

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1383
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   משלים לשבת בבוקר!   משלים לשבת בבוקר – אין כמו לקום ליום הכי כיף בשבוע – יום השבת, וליהנות ביחד מזמן איכות עם הילדים וסיפורי מעשיות משעשעים ומרתקים מעולמם של בעלי החיים! מאת הרב אברהם אוחיון.   משלים לשבת בבוקר – אחרי משלים לפני שינה, משלון ולישון, ומשל ופתגם – שלושה ספרים שכבשו את עולמם של ילדינו, אתם עומדים ליהנות גם מספר המשלים הרביעי אשר בו מעשיות מרתקות מעולמם של בעלי החיים, האריה והחסידה, הנמר והשועל, הגמל, הארנבת והצב. בין משעולי היער, במדבריות הצחיחים, בינות לנחלים המפכים, נצעד כולנו אל עולמם הקסום והמרתק של בעלי החיים. ובלא שהללו יפצו את פיהם באמת, נחכים כולנו ונלמד מוסר אמת. בשעת בוקר שלווה, ביום שבת יום המנוחה, מצפה לכולנו שעה של עונג ושמחה!   ספר מרתק! זמן איכות משפחתי נפלא! איורים צבעוניים מרהיבים!   68 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "משלים לשבת בבוקר - אברהם אוחיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה