סט טוב עין – מעשיות בעניין כף זכות ועין טובה, שלושה חלקים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט טוב עין – על מעלת כף זכות ועין טובה! מאת הרב טל כהן!

 

סט טוב עין – סט מדהים וייחודי המאגד מדרשים ומעשיות נפלאות מחז"ל בענייני מידת כף זכות, עין טובה ועין הרע, וכן מדברי רבי נחמן מברסלב בנושא זה ועל חשיבות אהבת כל אחד מעם ישראל ולראות את כולם בעין טובה. מאת המחבר הרב טל כהן.

 

"דע, כי צריך לדון את כל אדם לכף זכות, ואפילו מי שהוא רשע גמור, צריך לחפש ולמצוא בו איזה מעט טוב, שבאותו המעט אינו רשע, ועל ידי זה שמוצא בו מעט טוב, ודן אותו לכף זכות, על ידי זה מעלה אותו באמת לכף זכות, ויוכל להשיבו בתשובה…" רבי נחמן מברסלב, תורת אזמרה – רפ"ב.

 

כריכה קשה.

מחיר באתר

$22.38

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2104
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט טוב עין – על מעלת כף זכות ועין טובה! מאת הרב טל כהן!   סט טוב עין – סט מדהים וייחודי המאגד מדרשים ומעשיות נפלאות מחז"ל בענייני מידת כף זכות, עין טובה ועין הרע, וכן מדברי רבי נחמן מברסלב בנושא זה ועל חשיבות אהבת כל אחד מעם ישראל ולראות את כולם בעין טובה. מאת המחבר הרב טל כהן.   "דע, כי צריך לדון את כל אדם לכף זכות, ואפילו מי שהוא רשע גמור, צריך לחפש ולמצוא בו איזה מעט טוב, שבאותו המעט אינו רשע, ועל ידי זה שמוצא בו מעט טוב, ודן אותו לכף זכות, על ידי זה מעלה אותו באמת לכף זכות, ויוכל להשיבו בתשובה…" רבי נחמן מברסלב, תורת אזמרה – רפ"ב.   כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט טוב עין - מעשיות בעניין כף זכות ועין טובה, שלושה חלקים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה