סט מסילת ישרים לצאן קדושים – הרב אברהם אוחיון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט מסילת ישרים לצאן קדושים – שישה כרכים מרתקים!

 

סט מסילת ישרים לצאן קדושים – שישה כרכים מרתקים ומדהימים המגישים לילדים בשפה נעימה וקולחת עם איורים מרהיבים את ספר מסילת ישרים, לרבינו הרמח"ל זיע"א. מאת המחבר הרב אברהם אוחיון.

 

סט מסילת ישרים לצאן קדושים – זהו מדריך נפלא לעבודת הבורא לכל אדם באשר הוא – מגדול ועד קטן! לוקח על עצמו את המשימה האדירה ומצעיד את ילדינו הרכים בשנים במסילה העולה בית א-ל על פי ספרו של הרמח"ל. כל חלק מורכב מכמה פרקים, כאשר הם ערוכים ומעובדים בלשון קלה ובהירה המותאמת לילדינו הצעירים, וכל פרק ופרק מלווה בציורים נפלאים.

 

יצירת מופת ספרותית המעניקה לחייהם של ילדינו טוהר מידות ויושר לבב, הכוונה נכונה בדרך נועם ואהבה, היישר מאוצר הרוח של ענקי הדורות, אבירי מחשבת ישראל!

מחיר באתר

$39.23

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1401
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט מסילת ישרים לצאן קדושים – שישה כרכים מרתקים!   סט מסילת ישרים לצאן קדושים – שישה כרכים מרתקים ומדהימים המגישים לילדים בשפה נעימה וקולחת עם איורים מרהיבים את ספר מסילת ישרים, לרבינו הרמח"ל זיע"א. מאת המחבר הרב אברהם אוחיון.   סט מסילת ישרים לצאן קדושים – זהו מדריך נפלא לעבודת הבורא לכל אדם באשר הוא – מגדול ועד קטן! לוקח על עצמו את המשימה האדירה ומצעיד את ילדינו הרכים בשנים במסילה העולה בית א-ל על פי ספרו של הרמח"ל. כל חלק מורכב מכמה פרקים, כאשר הם ערוכים ומעובדים בלשון קלה ובהירה המותאמת לילדינו הצעירים, וכל פרק ופרק מלווה בציורים נפלאים.   יצירת מופת ספרותית המעניקה לחייהם של ילדינו טוהר מידות ויושר לבב, הכוונה נכונה בדרך נועם ואהבה, היישר מאוצר הרוח של ענקי הדורות, אבירי מחשבת ישראל!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט מסילת ישרים לצאן קדושים - הרב אברהם אוחיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה