סט פני יהושע על הש”ס – מכון המאור, ו’ כרכים

סט פני יהושע על הש”ס מכון המאור.

 

החיבור הוגה מחדש, ותוקן משגיאות רבות ומהשמטות הצנזורה. נתווספו עליו חידושים רבים מכתב יד של המחבר שטרם ראו אור עולם, כתב יד זה הינו כעין מהדורה אחרונה של המחבר על ספרו, בו מוסיף ודן באחרית ימיו בדבריו בחיבור הנדפס מכבר, מתקן ומוסיף מדיליה. וכן נוספו בו הערות ממשפחת המחבר, בנו, נכדיו, תלמידיו, והערות מגדולי ישראל בדורות שאחריו.

 

דבר מעניין אשר נוסף בפרוייקט זה של הספר “פני יהושע” הינו הערות ממשפחת המחבר, בנו, נכדיו, תלמידיו ועוד, על חיבורו שלו, ועל כולנה יחנו הערות מגדולי ישראל בדורות שאחריו.

מחיר באתר

$92.59

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 11-46898
תיאור הספר סט פני יהושע על הש”ס מכון המאור.   החיבור הוגה מחדש, ותוקן משגיאות רבות ומהשמטות הצנזורה. נתווספו עליו חידושים רבים מכתב יד של המחבר שטרם ראו אור עולם, כתב יד זה הינו כעין מהדורה אחרונה של המחבר על ספרו, בו מוסיף ודן באחרית ימיו בדבריו בחיבור הנדפס מכבר, מתקן ומוסיף מדיליה. וכן נוספו בו הערות ממשפחת המחבר, בנו, נכדיו, תלמידיו, והערות מגדולי ישראל בדורות שאחריו.   דבר מעניין אשר נוסף בפרוייקט זה של הספר “פני יהושע” הינו הערות ממשפחת המחבר, בנו, נכדיו, תלמידיו ועוד, על חיבורו שלו, ועל כולנה יחנו הערות מגדולי ישראל בדורות שאחריו.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט פני יהושע על הש"ס - מכון המאור, ו' כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה