סידור עבודת השם – פלקטה חום

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סידור ייחודי ומפואר עם פלקטה בצבע זהב של ירושלים עם הפסוק “ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים”!

 

סידור “עבודת השם” עם כריכת עור בצבע חום ככה עם פלקטה בצבע זהב של ירושלים ופסוק “ותחזינה עינינו”, שערך וליקט הרב ציון רבי.

 

בסידור מאוגדות כל תפילות החול, השבת והמועדים לפי נוסח עדות המזרח והספרדים, מפוסקות ומוגהות בטוב טעם ובינה, עם הלכות ברורות לכל מדינה ומדינה, “בכל דרכיך דעהו” – קביעת עתים ליפה כלבנה, סגולות נפלאות ומוסר, תיקונים והערות למניעת טעויות בקריאה והבנה ועוד.

 

בסידור יש סימנייה מבד לנוחיות המתפללים. הסידור מגיע במארז קרטון מפואר שקוף בחלקו העליון בצבע חום כהה.

 

מומלץ מאוד!

 

מתאים כמתנה ייחודית לחגים!

מחיר באתר

$24.60

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 40-2008
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סידור ייחודי ומפואר עם פלקטה בצבע זהב של ירושלים עם הפסוק “ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים”!   סידור “עבודת השם” עם כריכת עור בצבע חום ככה עם פלקטה בצבע זהב של ירושלים ופסוק “ותחזינה עינינו”, שערך וליקט הרב ציון רבי.   בסידור מאוגדות כל תפילות החול, השבת והמועדים לפי נוסח עדות המזרח והספרדים, מפוסקות ומוגהות בטוב טעם ובינה, עם הלכות ברורות לכל מדינה ומדינה, “בכל דרכיך דעהו” – קביעת עתים ליפה כלבנה, סגולות נפלאות ומוסר, תיקונים והערות למניעת טעויות בקריאה והבנה ועוד.   בסידור יש סימנייה מבד לנוחיות המתפללים. הסידור מגיע במארז קרטון מפואר שקוף בחלקו העליון בצבע חום כהה.   מומלץ מאוד!   מתאים כמתנה ייחודית לחגים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סידור עבודת השם - פלקטה חום"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה