פקודת אלעזר – רבי אלעזר אבוחצירא

פקודת אלעזר – לקחי מוסר ורעיונות  מפיו הקדוש של רבי אלעזר אבוחצירא זיע”א כפי ששמע המחבר הרב יהודה איטח בביקורים שלו אצלו לקבלת עצה וברכה.

“…הצורך שדחף אותי להוציא לאור קונטרס זה נהיה בעקבות התחושה הקשה והחלל הריק שסבלתי ממנו יחד עם עם ישראל, מסילוק של עטרת ראשנו האדמו”ר רבי אלעזר אבוחצירא זיע”א, היה קשה לי לעכל את המציאות הקשה שכבר לא נזכה עוד להתחמם מאור תורתו ויראתו… חיפשתי בין הכתבים שלי את הרשימות מחידושי תורה שזכיתי לשמוע ממנו כאשר הייתי בא לבקש ברכה או עצה… ובעת קבלת קהל רבינו היה משמיע לי לקחי מוסר חידושי תורה והדרכה בעבודת השם יתברך אשר היו לי למשיבי נפש…” דברי המחבר בהקדמה.

מחיר באתר

$13.76

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2168
תיאור הספר פקודת אלעזר – לקחי מוסר ורעיונות  מפיו הקדוש של רבי אלעזר אבוחצירא זיע”א כפי ששמע המחבר הרב יהודה איטח בביקורים שלו אצלו לקבלת עצה וברכה. “…הצורך שדחף אותי להוציא לאור קונטרס זה נהיה בעקבות התחושה הקשה והחלל הריק שסבלתי ממנו יחד עם עם ישראל, מסילוק של עטרת ראשנו האדמו”ר רבי אלעזר אבוחצירא זיע”א, היה קשה לי לעכל את המציאות הקשה שכבר לא נזכה עוד להתחמם מאור תורתו ויראתו… חיפשתי בין הכתבים שלי את הרשימות מחידושי תורה שזכיתי לשמוע ממנו כאשר הייתי בא לבקש ברכה או עצה… ובעת קבלת קהל רבינו היה משמיע לי לקחי מוסר חידושי תורה והדרכה בעבודת השם יתברך אשר היו לי למשיבי נפש…” דברי המחבר בהקדמה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פקודת אלעזר - רבי אלעזר אבוחצירא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה